A részvénypiac forgalma 52,9 milliárd forint volt, a vezető részvények a Mol kivételével erősödtek az előző napi záráshoz képest.
Megnyílt pénteken a nagyközönség előtt is a Mol-csoport új, budapesti székházának a látogatóközpontja, illetve az épület legfelső, 29-ik emeletén található panorámaterasz.
A társaság decemberben adta át a londoni Foster + Partners és a magyar Finta Stúdió által tervezett, 86 ezer négyzetméter nettó alapterületű új székházát a Kopaszi-gát mellett fekvő BudaPart városrészben, Budapest 11. kerületében. Az épületben a cég 2500 munkatársa dolgozik, akik eddig 9 különböző telephelyen végezték a munkát.
Az épületen 900 négyzetméternyi napelem található, a hűtési és fűtési rendszer geotermikus energiával üzemel, a szürkevíz is teljesen egészében újrahasznosításra kerül, a munkaállomások 85 százaléka természetes fényt kap.
A magasház 29-ik emeletén lévő panorámaterasz a földszinti interaktív látogatóközpontból egyedi üveglifttel érhető el. A Mol tájékoztatása szerint a látogatóközpont ingyen tekinthető meg, a kilátóteraszra online vásárolhatók jegyek.
- Teljes árú jegy: 2900 forint
- Tanuló (6-18 éves korig) diákigazolvány felmutatásával: 1900 forint
- Gyermek (0-6 éves korig) személyi igazolvány felmutatásával: ingyenes
- Korkedvezményes (60 éves kor felett) személyi igazolvány felmutatásával: 2000 forint
- Családi (2 felnőtt + 2 gyerek): 7500 forint
- Csoportos jegy 10 fő felett: 2500 forint/fő
Csütörtökön, a nulladik napon 100 Budapesten tanuló egyetemista elsőként látogatta meg az épületet.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
fotó: MTI/Balogh Zoltán
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








