Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
November 18-án nyit az adventi vásár Vörösmarty Classic Xmas néven új szervezőkkel a háttérben, ugyanis nem jött létre megállapodás a korábbi szervező, a Budapest Brand és Belváros Önkormányzata között az idei vásár megvalósítására vonatkozóan.
November 18-án nyit az adventivásár Vörösmarty Classic Xmas néven. Idén nem a főváros, hanem az Advent Bazilika esemény szervezői kaptak az idei esztendőre elvi hozzájárulást a Vörösmarty téri vásár szervezésére - írta meg korábban a Pénzcentrum a Belváros Önkormányzatának sajtóközleménye alapján.
A vásár szervezésében olyan partnerrel kívántak együttműködésre lépni, aki kellő szakmai tapasztalattal, helyismerettel rendelkezik és a fenti elvek érvényesülése mellett tudja vállalni a vásár megvalósítását. Így kezdett tárgyalásba Belváros Önkormányzata a Budapest Branddel, amely során a felek között korrekt, többszöri, partneri egyeztetés zajlott a Vörösmarty téri karácsonyi vásár megszervezése ügyében. A Budapest Brand – a saját szempontjából érthető okokból – csak 2 évre szóló együttműködés esetén tudta volna a vásár szervezését elvállalni. Belváros Önkormányzata a Vörösmarty tér üzemeltetéséért, valamint az itt élőkért vállalt felelősségére tekintettel olyan együttműködést szeretett volna kialakítani, amely a kölcsönös elégedettségen, a remélt közös sikereken és mindenekelőtt a lakosság igényeinek való megfelelésen alapszik, nem pedig egy előre kialkudott időtartamon. Mindezekre tekintettel nem jött létre megállapodás a Budapest Brand és Belváros Önkormányzata között az idei vásár megvalósítására vonatkozóan.
Az idén a térre érkezőket nem csak a kézműves portékát és a különböző gasztronómiai ínyencségek várják, hanem egy látványában megújult tér, aminek egyik legfigyelemfelkeltőbb pontja a Harisnyaházra kivetítésre kerülő óriás karácsonyfa. A tér egyik fő attrakciója a gyerekek nagy kedvence a pici mozdony, amit ingyenesen vehetnek igénybe a látogatók.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








