Kalotaszeg és környéke már évszázadok óta komoly szereplőnek számít az erdélyi gasztronómiában.
Hihetetlen, hol nyaralnak a legszívesebben a magyarok: mutatjuk a számokat, erre senki sem gondolt
A belföldi vendégek által a kereskedelmi szálláshelyeken (szállodákban, panziókban, kempingekben, üdülőháztelepeken, valamint közösségi szálláshelyeken) eltöltött éjszakák száma 2022. júniusban 18%-kal nőtt 2021 azonos hónapjához viszonyítva. A külföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma több mint három és félszeresére emelkedett.
2022. júniusban az előző év azonos hónapjához képest:
- A belföldi vendégek száma 30, a vendégéjszakáké 18%-kal növekedett. A vendégek száma 681 ezer, az eltöltött vendégéjszakáké 1 millió 602 ezer volt. Az éjszakák 62%-át szállodákban töltötték, számuk az egy évvel korábbihoz viszonyítva 15%-kal emelkedett. A panziókban és a közösségi szálláshelyeken a forgalom 8,4, illetve 26%-kal nőtt a tavaly júniusihoz képest. A legnépszerűbb turisztikai régiók a Balaton és a Budapest–Közép-Duna-vidék voltak, ahol a belföldivendég-éjszakák 33, illetve 15%-át regisztrálták – derül ki a KSH adataiból.
- A külföldi vendégek száma közel négyszeresére, a vendégéjszakáké több mint három és félszeresére emelkedett. A szálláshelyekre érkezett 359 ezer vendég összesen 994 ezer vendégéjszakát töltött el. A vendégéjszakák 74%-át szállodákban töltötték, ahol több mint három és félszeres bővülés történt 2021 júniusához mérten. A legnépszerűbb turisztikai régió a Budapest–Közép-Duna-vidék volt, a külföldivendég-éjszakák 51%-át itt regisztrálták.
- Az összes bruttó árbevétel folyó áron több mint másfélszeresére, 43 milliárd forintra növekedett.
- Széchenyi Pihenőkártyával a kereskedelmi szálláshelyeken 28%-kal kevesebbet, összességében 3 milliárd forintot fizettek a kártyatulajdonosok.
2022. júniusban:
- 2844 kereskedelmi szálláshely, köztük 945 szálloda és 1183 panzió volt nyitva a hónap egy részében vagy egészében.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít