A Linkedinen jelentették be az örömhírt, hogy a Time Out Market, a világ számos nagyvárosában már bizonyított gasztro piac hamarosan megérkezik Magyarországra.
A Wizz Air bejelentette, hogy június hónapban rekordnak számító 4,34 millió utas választotta utazásához Európa leggyorsabban növekvő és legzöldebb légitársaságát. Az adatok 179 százalékos növekedést jelentenek 2021 júniusának számaihoz képest.
Az elmúlt 12 hónap során a Wizz Air gyors hálózatbővítést hajtott végre, így azóta 200 új útvonal elérhető az utasok számára 126 európai és a kontinensen kívüli célállomáshoz. A bővítéssel így ezer fölé emelkedett a légitársaság útvonalainak száma és több mint 190 célállomásra repülhetnek az utasok.
Az Airbus számára leadott megrendelések alátámasztják a Wizz Air azon célját, hogy az évtized végére 500 repülőgéppel rendelkező légitársasággá váljon. A megrendelés jelenleg 13 A320neo, 255 A321neo és 47 A321XLR repülőgépből áll, valamint 15 A321neo opciós megrendeléséből és 75 A321neo vásárlási jogából, amely összesen 411 repülőgépet jelent.
Büszkék vagyunk, hogy júniusban rekordmennyiségű utas választotta légitársaságunkat. A légi közlekedési iparág sokat ismételt kihívásai ellenére jelentős mértékben növekedtünk az elmúlt évben, és olyan alapokat raktunk le, melyek a következő évtizedben is biztosítják a WIZZ bővülését. A több mint 400 Airbus repülőgépre vonatkozó megrendelésünk valódi változást jelent a légitársaság számára, hiszen ezek a gépek biztosítják a legalacsonyabb egy utasra számított ökológiai lábnyomot, így támogatják ambiciózus WIZZ500 stratégiánkat. Szeretnénk köszönetet mondani hűséges utasainknak, hogy az elérhető viteldíjak, a változatos útvonalhálózat, a fiatal és zöld flottánk, valamint a nagyszerű fedélzeti kiszolgálás miatt továbbra is a Wizz Air-t választják
– mondta Trubek Zsuzsa, a Wizz Air szóvivője.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ha szeret autózni, akkor ennek a hírnek nagyon fog örülni
- Vad délután: ékszerboltot és autókat tört fel Szombathelyen egy férfi, majd vonatra szállt
- Veszélyes mérgeket tartunk otthon, melyek akár ALS betegséget is okozhatnak
- Charles Michel: erősíteni kell Ukrajna légvédelmét
- Több ezer aranyrúdnak veszett nyoma - komoly fejlemény az ügyben
- Baj van egyes önvezető autókkal - eláruljuk, hogy mi