Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Az újra megrendezendő nagyfesztiválok miatt is erős nyári szezonra számít a rendőrség a Balatonnál, ahol a korábbi évekhez hasonlóan középiskolások is segítik majd a bűnmegelőzési munkát – adta hírül a Somogy megyei rendőrfőkapitányság.
Molnár Gábor, a Balatoni Közbiztonsági Koordinációs Bizottság (BKKB) elmondta, hogy az érintett megyéktől és a Készenléti Rendőrség segítségével biztosítani tudják majd a Balaton és a Velencei-tó közbiztonságát. A rendőrség és a BKKB célja az, hogy az üdülőövezetekben – különösképpen a fesztiválszezon alatt – biztonságot teremtsen.
Ez a feladat pedig Molnár Gábor szerint minden évben más és más, hiszen a körülmények folyamatosan változnak: gondoljunk itt a koronavírus-járványra, vagy akár az orosz-ukrán háborúra, vagy az egyre növekvő inflációra. Ráadásul a Balatonon 1-1 kánikulai napon egyszerre 200-250 ezer ember is megfordulhat, miközben a partszakaszok adottságai eltérőek, így mindenütt másra és máshogyan kell figyelnünk.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








