Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
A Szallas.hu adatai szerint Budapest, Hajdúszoboszló, Eger, Pécs és Hévíz vonzza a legtöbb turistát az ünnepek alatt - hangzott el szombaton az M1 Ma délelőtt című műsorában.
A legtöbb turista Budapestre, Hajdúszoboszlóra, Egerbe, Pécsettre és Hévízre tart a karácsonyi ünnepek alatt, még mindig vannak szabad helyek, azonban a kiemelkedő szállodák teltházzal működnek.
Kelemen Lili, a Szallas.hu sajtószóvivője elmondta: a vírushelyzet erősítette azt, hogy a karácsonyt inkább otthon töltik a családok. Az oldalon karácsonyi időszakra elérhető csaknem 15 ezer szálláshelynek az egyharmada még mindig szabad. Hozzátette, hogy csak a kiemelkedő szállodák teltházasak, amelyeknek egész évben nagy látogatottságuk.
Szilveszterre ugyanakkor az oldalon közvetített szálláshelyeknek már csak alig tíz százaléka szabad - jegyezte meg
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








