Ellie Mertz, az Airbnb új pénzügyi igazgatója, aki a világjárvány idején már bizonyította válságkezelő képességét, viszont most is nagy kihívások várnak rá.
Mivel Izrael a világ egyik legintenzívebben átoltott országa, így valószínűsíthető, hogy azon államok egyike lesz, ahonnan a leghamarabb kezdnek el utazni. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai szerint 2020-ban az izraeli turisták 90%-a Budapestet kereste fel, a vendégek több mint 60%-a a 18-44 éves korosztályból került ki.
Az izraeli látogatók körében általános tendencia, hogy az egyre fiatalabb generációk is felfedezik hazánk, de különösen Budapest látnivalóit. Tavaly az Izraelből ideutazók egyharmada a 18-34 évesek közül került ki, de közel ugyanilyen arányú (32%) volt a 35-44 éves korosztályt képviselők száma is. Az izraeli turisták körében Budapest mellett Debrecen volt az egyik legnépszerűbb úti cél, ahol a közvetlen repülőjáratnak köszönhetően évről évre nő az Izraelből érkező vendégek száma.
2020-ban a világjárvány miatt a turisták elsősorban az év elején, kisebb mértékben pedig a nyári hónapokban érkeztek hazánkba. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai alapján a vendégek 75%-a belvárosi szállodákban szállt meg, és csupán 25%-uk választott más szálláshelyet. 2020-ban Izrael a 17. helyen állt a magyarországi küldőpiacok rangsorában, az onnan érkező vendégek 75 ezer vendégéjszakát töltöttek hazánkban.
A legtöbbet a 35-44 év közöttiek költöttek szállásra, ők több mint 400 millió forintot hagytak tavaly a magyar szálláshelyeken, vagyis naponta 17,5 ezer forintot fizettek ki szállásdíjra. A 25 év alattiak körében népszerűek voltak a magánszálláshelyek, amelyekért éjszakánként 9 ezer forintot fizettek. A mobilcella adatok alapján az is elmondható, hogy az itt töltött 3-4 nap alatt az izraeli vendégek főképp a fővárosi zsidónegyed ikonikus látnivalóit és a Kazinczy utca vendéglátóhelyeit fedezték fel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Meglepő módszerrel vadásznak a magyar autótolvajok – itt a 2023-as rendőrségi statisztika
- Döntött a kormány, fontos változás jön a nyugdíjak megállapításánál
- Máris kullancsinvázióra figyelmeztetnek – ilyen támadás még sosem volt
- A denevér, a gyalogkakukk és a bosszúálló – elképesztő fejlesztésekre készül az amerikai légierő
- Nagy segítség a letöltésekben az androidosoknak
- Figyelem, már csak egy napjuk maradt a SZÉP-kártyásoknak