Egy különleges figyelmeztető tábla bukkant fel Alsóvároson, amely nem az autósokat, hanem a környék macskáit védi. A kezdeményezés egyszerű üzenetet közvetít!
A vasúttársaság arra figyelmeztet: bár több szerelvényt indítanak az InterCity-ken, az ünnepnapon hamar betelhetnek, így érdemes elővételben jegyet venni rájuk. Közben az óraátállításra is érdemes odafigyelni, bár közvetlenül csak pár járatot érint.
Az ünnep és a háromnapos munkaszünet miatt változik a vasúti közlekedési rend ma és a hétvégén. Ma szombati, 24-én ünnepnapi, 25-én a szokásos vasárnapi menetrend szerint közlekednek a vonatok - közölte a MÁV, amely mint írják: a forgalmasabb vonalakon a lehetőségekhez képest több kocsival indítja az InterCity vonatokat.
Hozzáteszik ugyanakkor, hogy bizonyos népszerűbb utazási időpontokban gyorsan megtelnek az InterCityk, ezért érdemes elővételben megvenni a menet- és helyjegyeket, illetve gyors-, sebes- vagy személyvonatot választani. A téli időszámítás vasárnap hajnalban kezdődik: háromkor az órákat két órára állítják vissza. Ez néhány belföldi és nemzetközi vonatot érint csak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








