Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Modern és akadálymentes, a jelenlegieknél nagyobb kapacitású, korszerű tervezési elvek szerint készülő új hajók beszerzését tervezi a BKV: a fejlesztést az indokolja, hogy a Duna fővárosi szakaszán közlekedő BKV-hajók átlagéletkora 41 év.
A közlekedési vállalat új hajók beszerzését tervezi a közeljövőben - tudta meg a Világgazdaság a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kommunikációs osztályától. A BKK-nál hangsúlyozták, hogy a menetrend szerint közlekedő vízi járműveik főgépei jó állapotban vannak, azokat az utóbbi években cserélték le újabbakra és erősebbekre.
A hajók kihasználtsága jó, évente átlagosan 300 ezren utaznak a BKK hajóival, ebből mintegy 60 millió forint bevétele származik a társaságnak. A hétvégéken eladott jegyek darabszáma általában mintegy 90 százalékkal haladja meg a munkanapokon eladottakét.
- közölték. A dunai hajójáratokon legutóbb márciusban és augusztusban végeztek utasszámlálást egy-egy munkanapon, illetve hét végén. A hozzávetőleges napi utasszám a tavaszi hónapban munkanapon 800, hét végén 2000 körül alakult. A nyár végére ez az érték jóval magasabbra nőtt, munkanapon 2300-an utaztak hajóval, hétvégén hozzávetőleg 3 ezren.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








