A szálláshelyeken regisztrált vendégek száma idén december 2-án elérte a 18 226 413-at, megdöntve ezzel a tavalyi egész éves vendégszámot.
Egy friss felmérésből kiderült, hogy az autósok egyre kevesebbet akarnak a tavaszi és őszi abroncscserével bajlódni, miközben évszaktól és időjárási körülményektől függetlenül jó útfekvésű, biztonságos és jó irányíthatóságú gumikkal szeretnének autózni.
Esős vagy havas időben a lecsökkent látótávolság és a megnövekedett fékút miatt az autósok számára fokozott kihívást jelentenek a különböző forgalmi szituációk. Ezen időjárási körülmények között az autójukat naponta használó autósok számára főutakon a hirtelen felbukkanó gyalogosok és vadállatok, illetve az úgynevezett "szellemsofőrök" és a lassú járművek kikerülése, autópályákon a sávegyesítések és sávelhúzások miatti hirtelen manőverek, városi közlekedésben a kanyarodás és a piros lámpák, valamint a járdáról lelépő gyalogosok előtti hirtelen megállás a legnehezebb feladat - derült ki a Bridgestone 15 000 autós körében készített páneurópai felméréséből. Érdekesség, hogy a traffipaxokat az autósok nem túl gyakran előforduló és nem kifejezetten fontos vezetési kihívásnak tekintik.
A páneurópai felmérés legfontosabb megállapítása az, hogy e kihívások miatt az autósok a négyévszakos abroncsoktól azt várják el, hogy azok vizes úton olyan jól irányíthatóak legyenek, mint a nyáriak, havas úton pedig közel olyan jól tapadjanak, mint a téliek, de közben magas futásteljesítménnyel rendelkezzenek. Mindezek alapján nem meglepő, hogy a négyévszakos autógumik mind Európában, mind pedig Magyarországon egyre népszerűbbek az autósok körében. Hazánkbann 2018. augusztusáig 42 százalékkal nőtt ezen termékek értékesítése az előző évhez képest, így részesedésük az itthon eladott 2,6 millió darab személygépjármű-abroncsból már közel 3 százalék, amely a Bridgestone várakozásai szerint néhány éven belül a 10 százalékot is meghaladhatja.
Vigyázz, mit veszel karácsonyra! Komoly veszélybe sodorhatja a légiközlekedést ez a közkedvelt kütyü
A HungaroControl és a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság közösen hívja fel a fogyasztók figyelmét a felelős vásárlás és használat fontosságára.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








