Sarki fény tűnt fel az északi égbolton Nagykanizsánál 2024. április 19-én, péntek este.
Egy friss felmérésből kiderült, hogy az autósok egyre kevesebbet akarnak a tavaszi és őszi abroncscserével bajlódni, miközben évszaktól és időjárási körülményektől függetlenül jó útfekvésű, biztonságos és jó irányíthatóságú gumikkal szeretnének autózni.
Esős vagy havas időben a lecsökkent látótávolság és a megnövekedett fékút miatt az autósok számára fokozott kihívást jelentenek a különböző forgalmi szituációk. Ezen időjárási körülmények között az autójukat naponta használó autósok számára főutakon a hirtelen felbukkanó gyalogosok és vadállatok, illetve az úgynevezett "szellemsofőrök" és a lassú járművek kikerülése, autópályákon a sávegyesítések és sávelhúzások miatti hirtelen manőverek, városi közlekedésben a kanyarodás és a piros lámpák, valamint a járdáról lelépő gyalogosok előtti hirtelen megállás a legnehezebb feladat - derült ki a Bridgestone 15 000 autós körében készített páneurópai felméréséből. Érdekesség, hogy a traffipaxokat az autósok nem túl gyakran előforduló és nem kifejezetten fontos vezetési kihívásnak tekintik.
A páneurópai felmérés legfontosabb megállapítása az, hogy e kihívások miatt az autósok a négyévszakos abroncsoktól azt várják el, hogy azok vizes úton olyan jól irányíthatóak legyenek, mint a nyáriak, havas úton pedig közel olyan jól tapadjanak, mint a téliek, de közben magas futásteljesítménnyel rendelkezzenek. Mindezek alapján nem meglepő, hogy a négyévszakos autógumik mind Európában, mind pedig Magyarországon egyre népszerűbbek az autósok körében. Hazánkbann 2018. augusztusáig 42 százalékkal nőtt ezen termékek értékesítése az előző évhez képest, így részesedésük az itthon eladott 2,6 millió darab személygépjármű-abroncsból már közel 3 százalék, amely a Bridgestone várakozásai szerint néhány éven belül a 10 százalékot is meghaladhatja.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója