A BKK a karácsonyi ünnepi időszakban és szilveszterkor a megváltozó utasforgalmi igényekhez igazodó közlekedési rendet vezetett, illetve vezet be.
Július elsejétől megszűnik a MÁVDIREKT 06 40 49 49 49-es kék száma, helyette a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámot kell tárcsázni. Általában péntekenként ugranak meg a telefonos érdeklődések, de az elmúlt két hétben a labdarúgó Európa-bajnokság magyar mérkőzései szünetében volt a legintenzívebb a hívásszám.
Július elsejétől megszűnik a MÁVDIREKT helyi tarifával hívható, 06 40 49 49 49-es kék száma a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság január közepén életbe lépett rendeletének következtében. Ezt követően a +36 (1) 3 49 49 49-es hívószámon érhető el a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata belföldről.
Június 30-ig még mindkét szám hívható, azután - három hónapon át - a telefonálót automata hangbemondás tájékoztatja a kék szám megszűnéséről és az új elérhetőségről. Az új hívószám 1-essel kezdődő, normál tarifájú budapesti számnak felel meg, ezért a hívó fél a saját előfizetői csomagjában erre az előhívószámra megállapított díjat fizeti.
A MÁVDIREKT menürendszere nem változik: a megfelelő szolgáltatás kiválasztása után képzett szakemberek nyújtanak gyors és szakszerű segítséget az érdeklődőknek. A szolnoki call centerben több mint harminc vasutas ad éjjel-nappal azonnali tájékoztatást a leginkább menetrenddel és díjszabással kapcsolatos napi 1700 telefonhívásra és 70 e-mailre. Az érdeklődés péntekenként és a nyári időszakban a legintenzívebb, de az elmúlt két hétben a labdarúgó Európa-bajnokság magyar mérkőzéseinek szünetében is megszaporodtak a hívások. Az utasok néha még hívás közben is kommentálták a mérkőzés pillanatnyi állását. Tipikus célállomások lettek a francia stadionok városai, az oda irányuló vasúti utazások és menetjegy árak iránt az átlagosnál sokkal többen érdeklődtek.
Legyen szó belföldi és nemzetközi információkról, jegyvásárlási lehetőségekről vagy mozgássérültek utazásának megszervezéséről, a MÁVDIREKT a nap 24 órájában az utazók rendelkezésére áll, igény esetén angol nyelven is. A MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata emellett abban is segít, hogy a talált tárgyak visszakerülhessenek a tulajdonosokhoz.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








