Egy gyengülő front, majd egy ciklon okoz az ország nagyobb részén felhős időt, de azért szinte mindenütt lesznek napos periódusok is a hétvége folyamán.
Tízből hét autós már gondoskodott a téli gumi felszereléséről. A túlnyomó többség ráadásul valamilyen prémium márkás abroncsot használ, igaz, tavalyhoz képest újra 50 százalékra növekedett az 5 évnél idősebb téli gumit használók aránya.
Az immár a harmadik téli szezonban lezajló felmérés helyszíne négy Budapest környéki bevásárlóközpont parkolója volt, ahol közel 150 autón folytattak vizsgálatot a szakemberek. A téli gumit használók aránya (89-92%) ugyan jóval kedvezőbb volt az előző években, de a korábbi felmérések rendre a szezon közepén, január végén, február elején zajlottak.
A felmérés azt, a piacon tapasztalt tendenciát is visszaigazolja, hogy az elmúlt időszakban megnőtt a használt prémium autógumik importja. Ennek következtében jelentősen, 82 százalékos mértékűre nőtt ugyan a márkás abroncsok aránya, ugyanakkor 45-ről 50 százalékra emelkedett az öt évnél idősebb gumik aránya a vizsgált mintában.
Az idei Téligumi-kommandó különlegessége volt, hogy annak fővárosi szemléjét első ízben az ORFK Országos Baleset-megelőzési Bizottsággal (ORFK-OBB) együttműködve készítette el a nonstopgumi.hu és a Használtautó.hu.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban