A PayPal már eddig is 30 milliárd dollárnyi hitelt adott ki, most saját bankkal gyorsítaná tovább a növekedést.
Ugyan vége a hivatalos nyári szezonnak, az akciós, ún. last-minute ajánlatok miatt sokan csak most indulnak "nyaralni".
Szeptemberre, a nyaralási utószezonra hagyományosan számos rendkívül vonzó utazási ajánlat tűnik fel az interneten. Ezért tehát érdemes lehet kivárni az utószezont, majd választani egy last-minute nyaralást. A PayPal szakemberei hat indokot a gyűjtöttek össze szeptemberi vakáció mellett kedvcsinálóként:1. Sokkal olcsóbb ajánlatok.
A nyári vakáció végeztével kevesebben utaznak, sőt a legtöbb országban az iskola is megkezdődik, így a gyerekes családok ilyenkor már otthon maradnak. Ezért az utazási irodák és a kuponoldalak is alacsonyabb árakkal igyekeznek megnyerni az ilyenkor utazókat.
2. Olcsóbb repülőjegyek.
Az évnek ez a szakasza remek időpont a városnézésre vagy rövidebb utazásokra akár couchsurfing segítségével. Több légitársaság kínál nagyon alacsony árakat, de gyakran a charter járatokon is akadnak üres helyek. Sőt, a Ryanair például már a PayPal fizetést is elfogadja, köszönhetően a két vállalat közelmúltban kötött együttműködésének.
3. Nincs tömeg.
Mivel ilyenkor kevesebb az utazó, a látványosságok körül sem kell akkora tömegre számítani, mint a csúcsszezon alatt. Miért ne élveznénk barátaink társaságát a több száz másik turista helyett?
4. Kellemes időjárás.
Számos népszerű úticél esetében nem ér véget a nyár augusztusban, így például Görögország és Törökország tengerpartjain még szeptemberben is remek az időjárás. A 40 fok körüli értékek ugyan már nem jellemezőek ilyenkor, de a nappali 30 fokos hőmérséklet gyakran éjjel sem hül 25 fok alá, ami ideális nyaralóidő - főleg a gyakran esős magyarországi őszhöz hasonlítva.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
5. Luxus gombnyomásra.
Az utószezonban a luxusszállodák árai is jelentősen olcsóbbak a nyáron megszokottaknál. Mivel az utazási irodák sok esetben éves szerződésben állnak a szálláshelyekkel és az évnek ebben a szakaszában kevesebb az utazó, egy 3 csillagos szálloda helyett akár egy 5 csillagos luxushotelben is tölthetjük a vakációt ugyanazért a pénzért, amit nyaralásra tettünk félre.
6. Diákbarát ajánlatok.
Napjainkban számos ajánlat célozza kifejezetten a diákokat, mivel az egyetemek a legtöbb országban később kezdődnek, mint az általános- és középiskolák. Ezért érdemes körülnézni az akciós utazások között, mert akár olyan földközi tengeri hajóutakat is találhatunk, ahol a nap 24 órájában bulizhatunk.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








