Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Jövőre jönnek az új vandál biztos, érintő képernyős jegykiadó automaták, ahol kártyával is lehet majd fizetni - írja a Napi Gazdaság.
Jövő évtől fokozatosan cserélik le a jelenlegi elavult, olykor használhatatlan budapesti jegyárusítóautomata-hálózatot. Az elektronikus jegyrendszer projektjébe illeszkedve 2014 elejétől ütemezetten, egy év alatt Magyarország legnagyobb jegykiadóautomata-hálózata épül ki, így az utasok több nyelven is kommunikáló, a legtöbb jegy- és bérlettípust árusító, érmét, bankjegyet és bankkártyát is elfogadó, érintőképernyős, vandál biztos automatákból vásárolhatnak jegyet.
Az új jegyértékesítő eszközöket a közbeszerzési eljárás nyertese, a T-Systems Magyarország Zrt. szállítja; a társaság nettó 5,7 milliárd forintos ajánlattal nyerte a tendert. Ez az összeg magában foglalja a készülékek gyártását, szállítását, telepítését és öt éven át tartó teljes körű üzemeltetését. A döntés során bírálati szempont volt a készülékek beszerzési, telepítési és üzembe helyezési, valamint üzemeltetési költsége, a jótállás időtartama és az automaták szállításának határideje.
Az elektronikus jegyrendszer beruházásával összehangoltan, annak első ütemeként háromszáz modern, új jegyértékesítő eszközökből készpénzzel vagy bankkártyával vásárolhatnak majd az utasok jegyet vagy akár bérletet is.
Az első automaták 2014 elején megjelennek a fővárosban, a teljes kiépítésére mintegy másfél éve van a T-Systems Magyarországnak; ezzel párhuzamosan leszerelik a jelenleg üzemelő régi automatákat.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








