A Wizz Air, Magyarország diszkont légitársasága ma nyilvánosságra hozta 2013-as nyári menetrendjét, amely 33 felkínált útvonalával az eddigi legtöbb úticélt tartalmazza. Ezzel kegyidőben a cég közölte, hogy decembertől Genf is bekerül a célállomások közé.
Közzétette nyári menetrendjét a Wizz Air, amelyben március végétől 33 útvonalat kínál Budapestről a légitársaság. A cég a nyári menetrend mellett belejelentette, hogy növeli járatainak gyakoriságát Kijevbe, Tel-Avivba, Londonba és a tengerparti nyaralóhelyekre is.
A 2013-as nyári menetrend ismertetésekor a Wizz Air bejelentette új, Budapest-Genf járatának indítását is, amely kezdetben heti háromszor közlekedik, és a várakozások szerint az első évben 45 ezer utast szállít majd. Az új, Budapest-Genf útvonal december 14-én indul. "Elindítjuk új, Budapest-Genf útvonalunkat, amellyel megtörjük az Easyjet magas árának eddigi monopóliumát, és növeljük a forgalmat Magyarország és Svájc között" - nyilatkozta Váradi József vezérigazgató a járatindítás kapcsán.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








