A szlovákiai hegyekben ideális feltételek várnak a téli sportok kedvelőire. A kiadós havazásnak köszönhetően az alacsonyabban fekvő síközpontokban is üzemelnek a felvonók - derül ki az InfoRádió beszámolójából.
A szlovákiai idegenforgalmi szakemberek szerint már régen volt ennyi természetes hó a hegyekben, mint az idén. Az év eleje óta szinte naponta havazott a hegyekben, így a hóréteg vastagsága még a legigényesebb síelők igényeit is kielégíti. A legtöbb hó az Alacsony-Tátrában, a Chopok déli oldalán van, ahol 240 centiméteres hóréteget mértek, de az északi oldalon, a jasnái síközpontban is több mint egy méteres hó vár a látogatókra, és hasonló a helyzet szinte minden ismert téli üdülőhelyen.
A Magas-Tátrában is kiadósan havazott, ennek köszönhetően a múlt hét vége óta már a Lomnici-csúcs alatti nyeregben is lehet síelni. Ez a ország legmagasabban fekvő sípályája, és azon kevés lejtők egyike, melyet nem lehet műhóval borítani, tehát üzemeltetése nagy mértékben függ a természettől.
A jó hóviszonyoknak köszönhetően a Lomnici-csúcs alól egyhuzamban egészen az egyik legismertebb tátrai településig, Tátralomnicig lehet lesiklani, a pálya hossza több mint 3 kilométer, és e tekintetben a leghosszabbnak számít Szlovákiában.
Országszerte szinte minden felvonó üzemel, a várakozási idő minimális, hiszen az érdeklődés megoszlik a nagy központok és a kisebb, helyi sípályák között. A felvonók és síliftek száma több mint kétszázra tehető.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A szolgáltatások színvonala, a téli központok felszereltsége évről-évre javul. A szállodák és éttermek tulajdonosai azt remélik, hogy a jó hóviszonyok növelik a látogatottságot, és az idei téli idény sikeresebb lesz, mint a tavalyi volt, amikor is a kisebb síközpontokban a kevés hó és a meleg idő miatt csökkent a síelők száma.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








