Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Beck Reisen Kft. 2010. februárja és májusa között - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A vállalkozás a 2010. évben a fogyasztóknak egyiptomi, nílusi hajóutakról, illetve az éves Beck utazási klubtagságra vonatkozó nyereményekről adott megtévesztő tájékoztatásokat. Az utazásszervező emiatt 8.000.000 Ft bírságot kapott.
A Beck Reisen Kft. 2010 februárja és áprilisa között több lapban megjelentetett keresztrejtvénnyel kapcsolatban valótlan tájékoztatást adott a nyereményként feltüntetett nílusi hajóút kapcsán felmerülő költségekről. 2010 áprilisában és májusában számos fogyasztónak megküldött direkt marketing levelekben a fogyasztók arról kaptak tájékoztatást, hogy megnyertek egy 8 napos nílusi hajóutat, "garantáltan ingyen". A levelekben nem tettek említést a hajóút igénybe vételével kapcsolatban felmerülő egyéb költségekről.
A DM levelekben arról is tájékoztatást kaptak a fogyasztók, hogy egy éves tagságot nyertek a Beck utazási klubba, amelynek értéke 35.000 Ft. Kiemelték, hogy a nyeremény különböző előnyökkel jár a tagok számára, ezáltal a kiválasztottság érzését akarták kelteni a fogyasztóban. A vállalkozás ügyfelei ugyanakkor automatikusan megkapták a klubtagságot, amelynek nem volt nyeremény jellege, s nem került bizonyításra a tagság nyújtotta kedvezmények köre sem.
A fentiekre figyelemmel a GVH megállapította, hogy a Beck Reisen Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott és a bírságot 8.000.000 Ft-ban állapította meg. A bírság körében a GVH tekintettel volt arra, hogy a vállalkozással szemben a Versenytanács korábban már hasonló ügyben állapított meg jogsértést.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








