Egyelőre kérdéses, hogy milyen szolgáltatásokat tartalmaz a főváros és a Sziget Budapest-karszalagja - írja a Világgazdaság.
Az ötvenmillió forintos területhasználati díjon felül a Sziget Fesztivál szervezőinek legalább 100 millió forintot kell fizetniük Budapest kasszájába a fővárostól megrendelt szolgáltatásokért, ezt a különböző szolgáltatások igénybevételét lehetővé tévő Budapest-karszalag értékesítéséből teremthetik elő.
Korábbi sajtóhírek szerint a Budapest-karszalag szolgáltatáscsomagját a főváros a szervezőkkel közösen alakítja ki, és olyan fővárosi szolgáltatások, mint a BKV, a gyógyfürdők vagy az állatkert kedvezményes használatára, igénybevételére jogosít fel. Azt azonban, hogy konkrétan milyen szolgáltatásokat és milyen feltételekkel vehet igénybe a karszalaggal rendelkező szigetlakó, még mindig nem lehet tudni.
"Az elkövetkező egy-két hétben dőlhet el, hogy pontosan mit tartalmaz majd a Sziget látogatói számára értékesített Budapest-karszalag, eddig erről nem tudtunk tárgyalni, mert a főváros részéről a közgyűlés jóváhagyásához kötötték a további munkát" - mondta a Világgazdaságnak Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


