Gyula, Békéscsaba és Csillebérc is bejelentkezett az Sziget Fesztiválért: több önkormányzat tárt karokkal várja a szórakozók tömegeit, ha Budapesten túl drága lenne megrendezni az egyhetes kulturális eseményt - írja a Blikk.
A lap szerint ha a szervezők és a főváros vezetése nem nem tudnak megegyezni az -akár- milliárdos bérleti díjról, két út lehetséges: vagy végleg bezár a fesztivál, vagy máshova költözik.
A Blikk úgy tudja, az egyik befogadóhely Békéscsaba lehet, de szívesen látnák az egyhetes programot a váráról és fürdőjéről híres Gyulán is. E két város hátránya, hogy távol esik a ferihegyi reptértől, pedig a Sziget közönségének nagy része külföldi.
Csillebércen viszont 45 hektáros szabad terület várja a fesztiválozókat. A tulajdonos úttörőszövetségnek nem is lenne kifogása az egy hét együttlét ellen. Mogyoródon, ahol az augusztusi Forma-1 miatt amúgy is megszokott a nyüzsgés, és akár a két eseményt össze is lehetne kapcsolni. A lap szerint a település már jelezte szándékait a fesztivál szervezőinek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








