Szorosabbra fűzi együttműködését a Sziget Kft. és a Magyar Telekom. A Telekom immár főtámogatóként lesz jelen a VOLT-on, és erősebb lesz a jelenléte a Heineken Balaton Soundon is.
A Telekom idén főszponzorrá lép elő a soproni VOLT Fesztiválon, amely a Turizmus Rt. felmérése szerint Magyarország legismertebb és legnépszerűbb vidéki eseménye. Az idén 18 éves VOLT "nagykorúként" újszerű programmal jelentkezik amelynek legfontosabb szervező elve, hogy elsősorban világsztárokra és a friss zenei produkciókra koncentrálnak a szervezők. "A Magyar Telekom és a mi gondolkodásunkban egy rendkívül fontos közös elem, hogy mindketten nagy hangsúlyt helyezünk a klasszikus nevek mellett az új, izgalmas produkciók bemutatására" - mondta el Lobenwein Norbert szervező.
A Heineken Balaton Soundon a korábbinál nagyobb helyszín névadója lesz a Telekom. A Telekom Teraszon az elektronikus tánczene kiválóságai adják egymásnak a színpadot. "A Telekom Terasz évek óta az egyik legnépszerűbb helyszín a közönségünk köreiben. Biztosra veszem, hogy ez az idei évben is így lesz" - tette hozzá Fülöp Zoltán, szervező.
"Mindkét zenei rendezvény koncepciója nagyszerűen illeszkedik a fiatalokat megcélzó zenei szponzorációs stratégiánkba. A fesztiválélmények megosztásához pedig interaktív szolgáltatásainkkal járulunk hozzá" - mutatott rá Liptay Gabriella, a Magyar Telekom marketingkommunikációs ágazatvezetője,
A korábbiakhoz hasonlóan mindkét fesztiválon látványos helyszíni megjelenéssel, "lounge" kialakításával, interaktív játékokkal, kiváló hang- és fénytechnikával várja a Telekom a fiatalokat. Fontos törekvése, hogy a "Hello holnap" nevű fenntarthatósági mozgalmának legfontosabb üzenetei eljussanak a látogatókhoz. Mindemellett a T-Mobile mobil, a T-Home pedig vezetékes szélessávú szolgáltatás biztosításával járul hozzá a fesztiválozók kényelméhez.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Emellett jelenleg előkészítés alatt áll az operátorok és a társüzemeltető között az a T-Mobile ügyfelei számára is elérhető innovatív szolgáltatás, amelynek keretében a fesztiválozók a tervek szerint az idén már a VOLT-ra és a Balaton Soundra is vásárolhatnak percalapú belépőjegyet mobiltelefonjuk segítségével.
A hazai fesztiválprogram két legjelentősebb és egyben legkedveltebb vidéki rendezvénye összességében 150-180 ezer látogatót vonz Sopronba és Zamárdiba évente.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








