Február utolsó negyedében megtartotta szokásos évzáró sajtóvacsoráját a Magyar Suzuki Zrt., mely - mint a gyár vezérigazgatója, Hisashi Takeuchi elmondta - csak a magyar cég szempontjából évzáró, a japán anyavállalat üzleti éve áprilistól márciusig tart.
Az idén 20. születésnapját ünneplő Magyar Suzuki Zrt. a 7. helyen zárta a 2010-es újautó értékesítési versenyt. A hosszú évekig piacvezető cég elsősorban az egyéni ügyfelek autóvásárlásainak visszaesése miatt került hátrébb a rangsorban. Az általa kínált, jellemzően a kisautó szegmensbe tartozó járművek kevéssé kedveltek a vállalati szektorban, így a hitelkihelyezések szigorítása, illetve az általános vásárlói magatartás különösen erős hatást gyakorolt a magyarországi értékesítésre.
29-ből csak egy vevőnek kellett új Suzuki januárban
Ezzel szemben hazai pályájukon, tehát a japán piacon a harmadik helyezést érték el 2010. január és decembere között, 600 ezret is meghaladó darabszámmal. Európában és a világ többi részén is jól alakultak az eladások, így összességében eredményes - naptári - évet zárt a Suzuki Corporation 2010-ben.
Itthon a személyautó - 2354 db - mellett a motorkerékpár eladások is nagyot zuhantak, tavaly mindössze 567 új Suzuki kétkerekűt - és quadot - tudtak értékesíteni. A magyar piacról származó, kevéssé örömteli hírek ellenére nem mutattak csalódottságot az esztergomi gyár vezetői. A külföldi értékesítések jól alakultak, és új piacokon is megjelent - vagy a közeljövőben kíván megjelenni - a márka, mint Marokkó, illetve Azerbajdzsán, Grúzia, vagy Örményország. Az évi 300 ezer autó kibocsátására képes üzem 2/3-os kapacitással üzemel, 2010-ben közel 180 ezer jármű gördült ki a kapuin - és idén is legalább ennyivel kalkulálnak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A foglalkoztatottak száma is stabilizálódott, pillanatnyilag megközelíti a 3500 főt, igaz egyharmaduk szlovák állampolgár.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








