Az idén januárban összesen 3 459 új autót helyeztek forgalomba Magyarországon, ez 24,38%-os növekedés tavaly januárhoz viszonyítva - közölte az autópiaci adatokat rendszeresen közlő Datahouse Kft. kedden az MTI-vel.
Az adatok alapján januárban is a Fordból helyezték a legtöbbet forgalomba, összesen 470-et, míg 2010 januárjában 316-ot. A márka idei piaci részesedése így 13,59%-ra nőtt a tavaly januári 11,36%-ról. A második helyen az Opel szerepelt 391 új forgalomba helyezett autóval, piaci részesedése 11,30%-ot tett ki, míg egy éve 231 autóval a piac 8,31%-át birtokolta.

A harmadik a Skoda lett, a forgalomba helyezett új autóinak száma a tavaly januári 269-ről, az idén 372-re nőtt, a piaci részesedése pedig 9,67%-ról 10,75%-ra emelkedett. A Suzuki, amely évekig vezette a listát az idén januárban a 8. helyre csúszott 119 forgalomba helyezett autóval, piaci részesedése a tavaly januári 4,49%-ról 3,44%-ra zsugorodott.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) elnöke, Erdélyi Péter az év elején úgy vélekedett, az idén már magára találhat a gépjárműpiac, ezt a flottapiac bővülése, a magánpiac lassú helyreállása, a gazdaság kifehérítése, valamint az Új Széchenyi Terv pályázati lehetőségei támogatják.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Datahouse korábbi adatai szerint 2010-ben összesen 43 476, decemberben 3 902 új autót helyeztek forgalomba Magyarországon, az éves adat 27,8%-os, a havi 9,8%-os csökkenés az egy évvel korábbiakhoz képest. A Datahouse szerint tavaly az I. negyedévben a visszaesés mértéke még 54,9% volt, ez a másodikban 33,9%-ra mérséklődött, a harmadikban 17,8%-os növekedés történt 2009 azonos időszakához képest, a IV. negyedévben pedig mérsékelt, 1,2%-os csökkenést mértek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








