Az Európai Bizottság létrehozná a Minőségi Turizmus címkét, amely (a vendéglők Michelin-csillagaihoz hasonlóan) a legkiválóbb úti célokat vagy turisztikai szolgáltatásokat jutalmazná - írja a Népszabadság.
A végleges elnevezést és logót még ki kell majd találni, ha az elképzelésre az Európai Parlament és a tagállamok is rábólintanak.
A tervek szerint Európát egyfajta turisztikai márkanévként igyekeznek népszerűsíteni. Ma még csak egyes tagállamok (például Görögország) vagy városok (London, Berlin) reklámozzák magukat.
A "kontinensimázs" javításával nem elsősorban az EU-s turistákat célozzák meg Brüsszelben. Egyre több tehetős polgár útra kerekedik ugyanis Kínából, Indiából, Oroszországból vagy Brazíliából, ám a kegyeikért ma már országok és térségek tucatjai versengenek.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Gazdasági forgatókönyvek az ukrajnai háborúra
- Már több mint 50 ezer ukrán menekült kapott munkát Csehországban
- Varga Mihály: új költségvetés lesz
- Szöul szerint Észak-Koreában a katonai parádé után robbant be a járvány
- Kupadöntőben a Sepsi, a bentmaradásért játszik a Hertha – sport a tévében
- Négy ország már lépett a gázimport függőségének csökkentése felé
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


