Először hitetlenkedve álltunk a hír hallatán, mely szerint hibrid változat készül a Dacia Sanderóból, pedig nem kamu. Az elektromotorral is ellátott változatot a pitesti egyetem diákja készítették egy környezetbarát program keretében, melynek célja olyan alternatív meghajtások fejlesztése, melyek káros-anyag (szén-dioxid) kibocsátása legfeljebb 99 gramm/kilométer.
A román lap szerint a járművet a Hamster fantázianévre keresztelték, ami magyarul hörcsögöt jelent. A hibrid Sanderoba egy 1200 köbcentiméteres dízelmotorral kombinált hibrid hajtáslánc került. A 75 lóerős dízelmotor 100 Nm-es nyomatékkal az első tengelyt, míg a 10 lóerős elektromotor a hátsót hajtja.

Az E-4WD (Electricway-4WD) elnevezésű meghajtáshoz start-stop rendszer és tetőre szerelt napelemek is kapcsolódnak. A kísérleti fázisban lévő fejlesztés iránt állítólag a Renault Dacia komolyan érdeklődik, a híresztelések szerint leghamarabb 2012-től jöhetne szóba a sorozatgyártás.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








