15 szűk esztendő után a Renault anyagi és szakmai támogatásával visszatérhet Nagy-Britanniába az orosz Lada. Utoljára 1997-ben gurult ki orosz személygépkocsi brit autószalonból, de a várakozások szerint 2012-től újra elérhető lesz egy a konzervdoboznak becézett elődjétől jóval modernebb változat.
A válság következtében a szigetországban is fokozatosan növekszik az olcsó járművek iránti kereslet, ami eddig a japán és a koreai modellek térnyerésében nyilvánult meg. Ebbe a szegmensbe kíván betörni a Lada, amely a Skoda sikereit hozta fel példaként.
A cseh gyártmányon is sokan mosolyogtak korábban, de mióta a Volkswagen a szárnyai alá vette a gyárat, a Skoda modellek a legkeresettebbek közé tartozik az országban. A Ladáról a 80-as években számos vicc született, a gyártó a visszatéréssel szakítani szeretne ezzel a hagyománnyal.
A Renault alelnöke szerint a brit azon kevés piacok közé tartozott, ahol a Lada korábban is sikeres tudott lenni, amire bártan lehet építeni. Mindig lesznek olyan vásárlók, akik csak olcsó autót engedhetnek meg maguknak, a tervezett - átszámítva - 1,5 milliós bevezetőár sokak számára vonzó lehet.
A Renault és a Dacia együttműködése is sikeresnek tekinthető, ugyanis a Logan és a Sandero eladásai is eredményesnek bizonyultak. A Lada egyik legnagyobb versenytársa a világ legolcsóbb autójaként beharangozott, jövőre érkező Tata Nano lehet, amely a magasabb biztonsági felszereltséggel is a Lada ára alatt kerülhet piacra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


