15 szűk esztendő után a Renault anyagi és szakmai támogatásával visszatérhet Nagy-Britanniába az orosz Lada. Utoljára 1997-ben gurult ki orosz személygépkocsi brit autószalonból, de a várakozások szerint 2012-től újra elérhető lesz egy a konzervdoboznak becézett elődjétől jóval modernebb változat.
A válság következtében a szigetországban is fokozatosan növekszik az olcsó járművek iránti kereslet, ami eddig a japán és a koreai modellek térnyerésében nyilvánult meg. Ebbe a szegmensbe kíván betörni a Lada, amely a Skoda sikereit hozta fel példaként.
A cseh gyártmányon is sokan mosolyogtak korábban, de mióta a Volkswagen a szárnyai alá vette a gyárat, a Skoda modellek a legkeresettebbek közé tartozik az országban. A Ladáról a 80-as években számos vicc született, a gyártó a visszatéréssel szakítani szeretne ezzel a hagyománnyal.
A Renault alelnöke szerint a brit azon kevés piacok közé tartozott, ahol a Lada korábban is sikeres tudott lenni, amire bártan lehet építeni. Mindig lesznek olyan vásárlók, akik csak olcsó autót engedhetnek meg maguknak, a tervezett - átszámítva - 1,5 milliós bevezetőár sokak számára vonzó lehet.
A Renault és a Dacia együttműködése is sikeresnek tekinthető, ugyanis a Logan és a Sandero eladásai is eredményesnek bizonyultak. A Lada egyik legnagyobb versenytársa a világ legolcsóbb autójaként beharangozott, jövőre érkező Tata Nano lehet, amely a magasabb biztonsági felszereltséggel is a Lada ára alatt kerülhet piacra.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml