15 szűk esztendő után a Renault anyagi és szakmai támogatásával visszatérhet Nagy-Britanniába az orosz Lada. Utoljára 1997-ben gurult ki orosz személygépkocsi brit autószalonból, de a várakozások szerint 2012-től újra elérhető lesz egy a konzervdoboznak becézett elődjétől jóval modernebb változat.
A válság következtében a szigetországban is fokozatosan növekszik az olcsó járművek iránti kereslet, ami eddig a japán és a koreai modellek térnyerésében nyilvánult meg. Ebbe a szegmensbe kíván betörni a Lada, amely a Skoda sikereit hozta fel példaként.
A cseh gyártmányon is sokan mosolyogtak korábban, de mióta a Volkswagen a szárnyai alá vette a gyárat, a Skoda modellek a legkeresettebbek közé tartozik az országban. A Ladáról a 80-as években számos vicc született, a gyártó a visszatéréssel szakítani szeretne ezzel a hagyománnyal.
A Renault alelnöke szerint a brit azon kevés piacok közé tartozott, ahol a Lada korábban is sikeres tudott lenni, amire bártan lehet építeni. Mindig lesznek olyan vásárlók, akik csak olcsó autót engedhetnek meg maguknak, a tervezett - átszámítva - 1,5 milliós bevezetőár sokak számára vonzó lehet.
A Renault és a Dacia együttműködése is sikeresnek tekinthető, ugyanis a Logan és a Sandero eladásai is eredményesnek bizonyultak. A Lada egyik legnagyobb versenytársa a világ legolcsóbb autójaként beharangozott, jövőre érkező Tata Nano lehet, amely a magasabb biztonsági felszereltséggel is a Lada ára alatt kerülhet piacra.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








