Jövő hónaptól kezdve az All Nippon Airways összes nemzetközi járatán lesz csak nők számára fenntartott mosdó - adta hírül a légitársaság.
A társaság azután döntött így, hogy egy 2007-es felmérés során a nők 90 százaléka nyilatkozott úgy, hogy vonzónak találja a csak nők számára fenntartott mellékhelyiség gondolatát. A kérdőívekből az is kiderült, hogy a japán hölgyek nem szívesen használják a férfiak után a felhajtott deszkával otthagyott vécéket. A női mosdó a gépek végén lesz majd található és minden osztály utasai használhatják majd.
A férfiak csak "vészhelyzet" esetén használhatják a női mosdót, illetve akkor, ha kevés hölgy utazik a gépen. A dél-koreai Korean Air szintén kínál hasonló szolgáltatást a járatain, és az All Nippon vetélytársa, a Japan Airlines is hasonló lépésre készül.
Az All Nippon Airlines egyébként is híres arról, hogy komolyan veszi a mellékhelyiség kérdést. Korábban olyan kéréssel fordultak az utasokhoz, hogy indulás előtt látogassanak el a mosdóba, mivel így kevesebb lesz a repülőgép összterhelése, vagyis kevesebbet fogyaszt és ezáltal kevésbé terheli a környezetet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








