Több mint harmadával esett vissza az idén mindkét magyarországi autógyár termelése -írja a Napi Gazdaság.
Az Audi Hungaria Motor Kft. közvetlenül nem értékesíti a győri üzemben készült járműveket, azok legnagyobb része az anyacég ingolstadti központjába kerül és onnan szállítják a kereskedőkhöz - mondta a Napinak Czechmeister Mónika kommunikációs vezető. Ebből adódóan csak közvetve, az anyavállalatmegrendelésein keresztül érzékeli a recesszió hatásait a magyarországi gyár.
Az általános visszaesés közepette kedvezően érintette a Magyar Suzuki Zrt. eladásait a nyugat-európai piacok jelentős részén bevezetett roncsprémium-program - mondta Ruska Viktória, a cég kommunikációs vezetője. A környező országokban kisebb volt a gyár eladásainak csökkenése az autópiac általános zuhanásánál. Romániában például - a teljes piac közel 60 százalékos zsugorodása mellett - sikerült növelni az eladásokat, így a márka piaci részesedése 0,6 százalékról 1,4-re ugrott.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








