Több mint harmadával esett vissza az idén mindkét magyarországi autógyár termelése -írja a Napi Gazdaság.
Az Audi Hungaria Motor Kft. közvetlenül nem értékesíti a győri üzemben készült járműveket, azok legnagyobb része az anyacég ingolstadti központjába kerül és onnan szállítják a kereskedőkhöz - mondta a Napinak Czechmeister Mónika kommunikációs vezető. Ebből adódóan csak közvetve, az anyavállalatmegrendelésein keresztül érzékeli a recesszió hatásait a magyarországi gyár.
Az általános visszaesés közepette kedvezően érintette a Magyar Suzuki Zrt. eladásait a nyugat-európai piacok jelentős részén bevezetett roncsprémium-program - mondta Ruska Viktória, a cég kommunikációs vezetője. A környező országokban kisebb volt a gyár eladásainak csökkenése az autópiac általános zuhanásánál. Romániában például - a teljes piac közel 60 százalékos zsugorodása mellett - sikerült növelni az eladásokat, így a márka piaci részesedése 0,6 százalékról 1,4-re ugrott.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


