Jelentősen növelte bevételeit a Sixt Magyarország a 2008-as évben. Míg az autókölcsönzés területén az év utolsó negyedévében kis mértékben érződött a válság hatása, a recesszió a tartós bérlet népszerűségének növekedését eredményezte.
A Sixt Magyarország összes bevétele 2008-ban 103 százalékkal növekedett. A forgalom 57 százaléka az elsősorban autókölcsönzéssel foglalkozó Sixt rent a car - Wallis Autókölcsönző Kft. tevékenységéből származott, míg a tartós bérletet és flottakezelést kínáló Sixt leasing - Wallis Autópark-kezelő Kft. a bevételek 43 százalékát adta. Bár a gazdasági válság hatására az utolsó negyedévben az autókölcsönzés területén a növekedés üteme kissé lelassult, a tartós bérlet konstrukció népszerűsége folyamatosan emelkedett.
Autókölcsönzés - bővülő flotta, változatlan kihasználtság
A rövid és hosszabb távú bérleti konstrukciókat egyaránt kínáló Sixt rent a car - Wallis Autókölcsönző Kft. bevételei az elmúlt év során 32 százalékkal emelkedtek. Ennél is jelentősebb eredmény azonban az, hogy a vállalat gépjárműparkja 48 százalékkal bővült, miközben a kihasználtság változatlanul 70 százalék körül mozgott. Különösen figyelemre méltó, hogy megduplázódott a hosszú távú (28 naptól 13 hónapig terjedő) bérletbe kiadott gépkocsik darabszáma.
A rövid távú bérlés esetében a megrendelések 64 százalékát a külföldről, elsősorban Németországból és Izraelből érkező foglalások adták. Ugyanakkor az adatok alapján elmondható, hogy jelentősen, 33 százalékkal emelkedett a belföldi foglalások száma is. Mivel a vállalat a világ több mint 90 országában jelen lévő Sixt AG franchise partnere, így azok is le tudják foglalni autójukat a magyar ügyfélszolgálaton keresztül, akik külföldi tartózkodásuk idején közlekednének bérautóval. Ezt a szolgáltatást leginkább a Németországba utazók vették igénybe.
Tartós bérlet - emelkedő népszerűség
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Sixt Magyarország tartós bérleti üzletága 2007-ben önállósult Sixt leasing - Wallis Autópark-kezelő Kft. néven, emiatt a tartós bérletre vonatkozó 2008-as adatokat nem lehet a korábbiakkal összevetni. Az operatív lízing keretében igényelt autók száma ugyanakkor folyamatosan növekedett a tavalyi év során. Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője megjegyezte, hogy ezt a tendenciát jelenleg is érzékelik: "A válság hatására a vállalatok a költséghatékony és kiszámítható pénzügyi alternatívákat keresik, a cégautókkal kapcsolatban pedig egyre többen ismerik fel, hogy a vásárlással szemben a tartós bérleti konstrukció a kedvezőbb megoldás. Többek között ezért emelkedett jelentősen a Sixthez érkező ajánlatkérések száma."
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.