Következő összeállításunkban autókat mutatunk be azoknak, akik a kategóriák győztesei közül is a legjobbat szeretnék választani. Tíz kategóriában hirdettek győztest a CNN Money oldalán és bár az eredmények az amerikai ízlést tükrözik, a győztesek közül több hazánkban is kapható.
Kétüléses sportautók: Ferrari F430 Scuderia

Ferrari F430 Scuderia
Motor: 4300 köbcentis, 503 lóerős, V8-as
Akinek nem okoz álmatlan éjszakákat a több tízmilliós vételár és még ráadásul a sebesség megszállottja is, annak remek megoldás lehet a Ferrari legújabb típusa, a szédítően gyors F430 Scuderia. Az autó, melynek a fejlesztésében a hétszeres világbajnok Michael Schumacher is részt vett 3,5 másodperc alatt, utánozhatatlan motorhang mellett éri el a 100 km/h-s sebességet.
Négyüléses sportautók: Nissan GT-R

Nissan GT-R
Motor: 3800 köbcentis, 480 lóerős, dupla turbófeltöltéses V6-os
A 3,3 másodperces gyorsulási mutatóval rendelkező kocsit egyértelműen nevezhetjük egy utcai versenyautónak. A jármű motorja mindezek mellett az összes amerikai állam káros-anyag kibocsátási határértékin belül teljesít.
Kétajtós személyautók: BMW M3

BMW M3
Motor: 414 lóerős V8-as
Bár a neve nem túl sokat mondó, az M3-as BMW motorikusan és fogyasztás tekintetében is kategóriája legjobbja. Dinamikus menettulajdonság és számos technikai fejlesztés jellemzi. A szénszálas elemek alkalmazásával jelentős többletsúlytól szabadult meg a jármű úgy, hogy a biztonsági tulajdonságaiból nem veszített.
Négyajtós személyautók: Bentley Brooklands

Bentley Brooklands
Motor: 6700 köbcentis, 550 lóerős, V8-as
A Bentley exkluzív típusából mindössze 550 darab készült, egyenként 660 munkaóra alatt. Minden autó fából készült, belső burkolóelemeinek milliméter pontosságú elhelyezése további egy hónapot vesz igénybe. A minőség és a teljesítmény egyértelműen a kategória első helyére repítette a nyolchengeres, bivalyerős járművet.
Kis sedan: Audi S4

Audi S4
Vételár: 66 910 dollár (10,4 millió forint)
Motor: 4200 köbcentis, 420 lóerős, V8-as
A megkérdezett szakértők többsége az Audi mellett tette le a voksát, amikor a kategória legjobbját kellett megjelölni. A magasan jegyzett márka tele van új fejlesztésekkel, az autóban egyesül az erő és az elegancia.
Közepes sedan: Jaguar XF Supercharged
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Jaguar XF Supercharged
Vételár: 62 975 dollár (9,8 millió forint)
Motor: 4200 köbcentis, 420 lóerős, V8-as
A Jaguár név évtizedek óta garanciát jelent a vásárlóknak, az új dizájn versenyképessé teszi a járművet és a bevezető listaára sem túl megterhelő az amerikai vevőknek. Az autó vezetése mindenki számára igazi élményt jelent, a formavilág és a magas felszereltség tovább öregbítik a márka hírnevét.
Nagy sedan: Mercedes-Benz S550

Mercedes-Benz S550
Motor: 382 lóerő V8-as
A Mercedes legújabb szedánja ismét magasra tette a lécet a versenytársaknak. Az S550-as ugyan nem a legerősebb motorral ellátott típus, de a gyártó így is megtalálta az egyensúlyt az erő, a tér és az ár között. A belső kialakítás egy luxus hotelre emlékezteti az utasokat, valamint minden szükséges elektronikus rendszer megtalálható a járműben.

Lexus RX400h AWD
Vételár: 42 980 dollár (6,7 millió forinttól)
Motor: 3300 köbcentis, 268 lóerős, V6-os

Porsche Cayenne GTS
Kis-terepjáró: Porsche Cayenne GTS
Vételár: 69 300 dollár (10,7 millió forint)
Motor: 4800 köbcentis, 405 lóerős, V8-as

Lexus LX 570
Terepjáró: Lexus LX 570
Vételár: 74 700 dollár (11,6 millió forint)
Motor: 5700 köbcentis, 383 lóerős, V8-as
A megjelölt vételárak az amerikai induló listaárakat jelölik.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








