A Budapesti Autószalon készített közvélemény-kutatásból kiderült, hogy a vásárlók közel fele nem tudja, hogy választhat a kereskedő által felajánlott lehetőség helyett más pénzintézetet is a gépjármű finanszírozására. A válaszadók kétharmada megközelítőleg sem tudta eltalálni, hogy mennyit veszít egy autó öt éve alatt az értékéből, valamint hogy ez alatt mennyibe kerül a jármű fenntartása - írja a Napi Gazdaság.
A teljes bekerülési költség tartalmazza a várható összes biztosítási-, üzemanyag- és szervizköltséget, továbbá az autó értékvesztését is. Mindössze 28 % tudta jól, hogy ez meghaladja az új autó vételárát az első öt évben. Sokan nem tekintik jelentősnek az autók értékvesztését, pedig egy ötmilliós járműért öt év múlva lehet, hogy csak kétmilliót kapunk.
A válaszok alapján megállapítható, hogy sokan könnyelműen vásárolnak autót, nem gondolják végig, hogy milyen költségek társulnak egy új személygépkocsihoz. Szakemberek szerint a kereskedőknek és a finanszírozóknak is közös érdeke a vásárlók felvilágosítása, mert egy lefoglalt autó minden félnek csak a veszteséget termeli.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen