Több mint egy éve nem volt ilyen, februárban 3,5 %-kal több új autót értékesítettek Magyarországon, mint az előző év azonos időszakában. Egy hónap alatt 13 548 új személyautó talált gazdára, a növekedésből legjobban az alsó középkategóriás autók vették ki a részüket - tájékoztatta a Világgazdaságot Győző Gábor, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének elnöke.
A mini- és kisautó kategóriában kicsit csökkent a kereslet, az alsó középkategóriás autókból összesen 5092 darab fogyott, ezen belül a Suzuki SX4 és a Ford Focus lépte át az ezres határt. Ha az év első két hónapját vizsgáljuk, akkor 2007-hez képest 1,2 %-os visszaesés figyelhető meg, ez abból adódik, hogy a várakozáson felüli decembert szolidabb január követte.
2006-ban 187 824 darab, 2007-ben 176 978 darab új személygépkocsi értékesítettek hazánkban. Az elnök úgy véli, hogy idén stabilizálódik a piac és megállhat a kereslet csökkenése. Európában is ez figyelhető meg, a kontinensen 2007-ben 3,8 %-kal bővült a piac, a keleti régióban a növekedés még magasabb, mértéke átlagosan 18 % (Litvániában 39 %)!
Az európai összesített adatokból kiderül, hogy az értékesítés tekintetében továbbra is a Volkswagen vezet 249 ezer darabbal a Ford és az Opel előtt. Egy adott márka forgalomnövekedését a Dacia vezeti 64,3 %-kal a Nissan és a Mini előtt. A márkák közötti verseny tovább folytatódik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








