Új autók értékesítésekor az egyik legnagyobb kihívás az vásárlók meggyőzése arról, hogy környezetbarát autó vásárlásával - még ha az egy kicsit drágább is - kivehetik a részüket a környezetünk védelméből. Egy amerikai tanulmány készítésekor közel 45 ezer új autót vásárló személyt kérdeztek meg, ebből kiderült, a legnagyobb probléma az, hogy a vevők többsége nem mutat hajlandóságot az extra felszereltségek megfizetésére.
A megkérdezettek többsége szeretne környezetbarát autót vásárolni, de arra kérdésre, hogy megfizetné-e az ehhez kapcsolódó plusz költségeket, csak 11 %-uk válaszolt igennel. A statisztika alapján a környezetbarát autót vásárlók többsége nő, illetve jól szituált felsőfokú végzetséggel rendelkező, az ország nyugati részén élő személy.
A válaszadók többsége úgy gondolja, hogy a hibrid hajtás az egyetlen választható környezetbarát megoldás. Figyelembe kell venni az autó műszaki paramétereit, az üzemanyag-fogyasztási adatokat és a szén-dioxid kibocsátás mértékét. Egy alacsonyabb fogyasztású autóval ugyanakkora távolságon kevesebb szennyező anyagot bocsátunk a levegőbe. Bármelyiket is választjuk - úgy tűnik - a hibrid autók értékesítésének igazi fellendülése még néhány évet várat magára.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








