Új autók értékesítésekor az egyik legnagyobb kihívás az vásárlók meggyőzése arról, hogy környezetbarát autó vásárlásával - még ha az egy kicsit drágább is - kivehetik a részüket a környezetünk védelméből. Egy amerikai tanulmány készítésekor közel 45 ezer új autót vásárló személyt kérdeztek meg, ebből kiderült, a legnagyobb probléma az, hogy a vevők többsége nem mutat hajlandóságot az extra felszereltségek megfizetésére.
A megkérdezettek többsége szeretne környezetbarát autót vásárolni, de arra kérdésre, hogy megfizetné-e az ehhez kapcsolódó plusz költségeket, csak 11 %-uk válaszolt igennel. A statisztika alapján a környezetbarát autót vásárlók többsége nő, illetve jól szituált felsőfokú végzetséggel rendelkező, az ország nyugati részén élő személy.
A válaszadók többsége úgy gondolja, hogy a hibrid hajtás az egyetlen választható környezetbarát megoldás. Figyelembe kell venni az autó műszaki paramétereit, az üzemanyag-fogyasztási adatokat és a szén-dioxid kibocsátás mértékét. Egy alacsonyabb fogyasztású autóval ugyanakkora távolságon kevesebb szennyező anyagot bocsátunk a levegőbe. Bármelyiket is választjuk - úgy tűnik - a hibrid autók értékesítésének igazi fellendülése még néhány évet várat magára.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


