Sokan azt gondolják, hogy luxus kategóriájú autót 10 millió forintért egyáltalán nem lehet kapni. Pedig ez nem így van, A Forbes már 5 milliós alapáron tudott olyan autót mutatni, ami igazán luxusnak minősül. Az 50 ezer dolláros, vagyis a 9 milliós határ meghatározása lehetővé tette, hogy szinte minden kategóriát vizsgáljanak a kombitól kezdve a kétüléses sportkocsin keresztül a nyitható tetejű modellekig. Íme a lista...
Egy BMW Z4 Roadstert már 6,7 millió forintos alapáron meg lehet kapni, és a fenntartási költségek is alacsonyabbak, mint a hasonló árkategóriában szereplő autók. Ez alól egy kivétel van, ami szintén BMW. Árban ugyan lenne olcsóbb luxusautó is, de az nem egy kétüléses sportkocsi, amire biztosan felfigyelnek az utcán.

Az Amerikában 6,4 millió forintért megkapható Lincoln MKX modell olyan extrákkal rendelkezik, mint a fűthető, memóriával rendelkező tükör, a hangra aktiválódó navigációs rendszer, vagy a panorámatető. A Volvo XC70-es viszont ezzel szemben inkább a biztonságra helyezte a hangsúlyt, mint az teljes oldallégzsák-rendszer.
A listán legolcsóbb jármű az Audi A3-as, ami kezdőáron 4,67 millió forintba kerül, de Saab is kapható már 4,68 millió forintért, csak az extrák hiánya miatt azért azt még nem lehet luxusnak nevezni. Ami viszont rendesen fel van szerelve a kapható extrákkal, az azért már megközelíti a 9 milliós határt.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








