Arra hivatkozva, hogy az utazóközönség érdekében megtoldják a próbaüzem idejét, fél évvel 2011 közepére tolódhat a 4-es metró első szakaszának (Kelenföld - Keleti pályaudvar) átadása - értesült a Népszabadság. Ezt a napokban készül bejelenteni Demszky Gábor főpolgármester annak ünnepélyes apropóján, hogy a második fúrópajzs is eléri a Tétényi úti metróállomást, és áttöri annak falszerkezetét. A lap cikke alapján úgy tűnik: valójában az állomásépítési munkálatok eltolódása állhat az átadási késedelem mögött.
A cikk szerint egyelőre nem tisztázott, hogy kész lesz-e a Fővám téri állomás addigra, mire a fúrópajzs odaér, azaz az állomás építésénél van a fő probléma. A Szent Gellért téren is hasonló a gond, ott leghamarabb év végére, január elejére vehetik ismét birtokba az autósok a már hosszú ideje elkerített kétszer egy sávos utat. Erre már tavaly ősszel sor kellett volna kerüljön.
A lap emlékeztet: a 4-es metró első szakasza a korábbi tervek szerint 2009 végére készült volna el; a főpolgármester tavasszal sajtótájékoztatón jelentette be, hogy e határidőt nem fogják tudni tartani, a beruházás csak egy évre rá készülhet el, viszont az első szakasz költségkeretét akkorra máris 18 százalékkal lépték túl.
2007.09.27 09:15
Veszélyben a 4-es metró támogatása - elzárja az unió a pénzcsapot?
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
2007.09.17 16:01
Kritikus helyzetben a metróépítők?
2007.09.04 08:43
Beomlott a 4-es metró Tétényi úti megállójának munkagödre
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








