A vásárlói döntésekben rendkívül fontos szerepet játszik az eladó, így nem csoda ha a cégek világszerte dollármilliókat költenek a legújabb termékek promóciójára és az érdeklődés fenntartására. Egy olyan nagy jelentőséggel bíró döntésben, mint amilyen a leggyakrabban milliós terheket jelentő autóvásárlás, az eladók szerepe kiemelt.
Az autógyártók érdeke, hogy tudják, az általuk gyártott modelleket forgalmazó márka, vagy egyéb kereskedésekben milyen módon tájékoztatják a potenciális vásárlókat, akik információszerzés végett felkeresik őket. Most megérkezett a segítség, az egyik kaliforniai kutatócég ugyanis tegnap publikálta a kereskedésekről készített felmérésének eredményét.
A cég 1600 érdeklődő véleményét kérdezte meg a különböző márkakereskedésekben tapasztaltakról, a hiteles eredmények érdekében pedig ezen kívül fizetett vásárlók is felkeresték az említett kereskedőket.
A márkakereskedések rangsorát a Honda luxusmárkáját, az Acurát forgalmazó kereskedések vezetik, melyet a Ford csoporthoz tartozó Land Roverének, és a GM Saturnjának értékesítését végző forgalmazók követnek.
Az végeredményt főként az eladók viselkedése, szakmai felkészültsége és tájékoztatási szándéka alapján határozták meg a szakemberek, akik nem kevesebb mint 12 vizsgált márkát átlagon alulinak minősítettek.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A legjobb tízbe az előbb említett márkákon kívül a Volkswagen, a Nissan, a Saab, az Audi és a BMW került be. Átlagosnak minősítették a Toyota, a Hyundai és a Honda márkakereskedések teljesítményét.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








