A magyar autópiac hosszú évek óta változatlan jellemzője, hogy a kisautók szegmensében a 2 millió forintos érték lélektani határnak számít, melyet természetesen a kereskedők is figyelembe vesznek amikor a potenciális vevőket be kell csalogatni az autókereskedésbe - írja a Világgazdaság.
A Dacia Logan forgalmazója nyíltan vállalta, hogy az 1,99 millió forint csak afféle csali-ár, amely bevonzza a vevőket, akik végül 400-500 ezer forinttal drágább kocsival térnek haza. Az mindenesetre vitathatatlan, hogy a Logan piacra lépése hatással volt a kisautók áraira, a Magyar Suzuki például 2004 októberében a Logannak köszönhetően kénytelen volt 1,99 millióról 1,848 millióra csökkenteni a Wagon R+ alapárát.
Összességében az a tapasztalat, hogy a kereskedők szeretik, ha az árlistán feltűnnek az attraktív, csali-számok, végül a legtöbb vásárló úgyis a jobban felszerelt kivitel mellett dönt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








