A magyar autópiac hosszú évek óta változatlan jellemzője, hogy a kisautók szegmensében a 2 millió forintos érték lélektani határnak számít, melyet természetesen a kereskedők is figyelembe vesznek amikor a potenciális vevőket be kell csalogatni az autókereskedésbe - írja a Világgazdaság.
A Dacia Logan forgalmazója nyíltan vállalta, hogy az 1,99 millió forint csak afféle csali-ár, amely bevonzza a vevőket, akik végül 400-500 ezer forinttal drágább kocsival térnek haza. Az mindenesetre vitathatatlan, hogy a Logan piacra lépése hatással volt a kisautók áraira, a Magyar Suzuki például 2004 októberében a Logannak köszönhetően kénytelen volt 1,99 millióról 1,848 millióra csökkenteni a Wagon R+ alapárát.
Összességében az a tapasztalat, hogy a kereskedők szeretik, ha az árlistán feltűnnek az attraktív, csali-számok, végül a legtöbb vásárló úgyis a jobban felszerelt kivitel mellett dönt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


