A magyar autópiac hosszú évek óta változatlan jellemzője, hogy a kisautók szegmensében a 2 millió forintos érték lélektani határnak számít, melyet természetesen a kereskedők is figyelembe vesznek amikor a potenciális vevőket be kell csalogatni az autókereskedésbe - írja a Világgazdaság.
A Dacia Logan forgalmazója nyíltan vállalta, hogy az 1,99 millió forint csak afféle csali-ár, amely bevonzza a vevőket, akik végül 400-500 ezer forinttal drágább kocsival térnek haza. Az mindenesetre vitathatatlan, hogy a Logan piacra lépése hatással volt a kisautók áraira, a Magyar Suzuki például 2004 októberében a Logannak köszönhetően kénytelen volt 1,99 millióról 1,848 millióra csökkenteni a Wagon R+ alapárát.
Összességében az a tapasztalat, hogy a kereskedők szeretik, ha az árlistán feltűnnek az attraktív, csali-számok, végül a legtöbb vásárló úgyis a jobban felszerelt kivitel mellett dönt.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








