A kanadai biztosítási szövetség, hogy a figyelmet a biztosítási csalások okozta egyre növekvő problémákra irányítsa, a filmes szakmához hasonlóan díjjal jutalmazta 2006 legkevésbé tehetséges csalóit és tolvajait, akik Citrom díj helyett a Scam-ademy Awardsot vehették volna át, ha legtöbbjük nem állna éppen bírósági eljárás alatt.
Bár a díjátadáson nem volt vörös szőnyeg és nem kattogtattak a fotósok, az esemény mégiscsak tanulságára szolgálhat minden kanadai és más országbeli állampolgárnak. A nyerteseknél jóval érdekesebbek a kategóriák, mert sokat elárulnak az olvasó számára a 2006-os autóbiztosítási csalással kapcsolatos trendekről. Mindenképpen sokatmondó azonban az a 3 milliárd kanadai dollár, amennyivel a tavalyi évben a csalók és a tolvajok megrövidítették a kanadai lakosságot.
A "legrosszabb elképzelés" kategóriában és hálózat nyert, amely pénzszerzésének biztos forrását lopott autók Közel-Keletre szállításában látta. Ezt a nyereséget azonban végül kevésnek találták, s szerették volna megspékelni némi biztosítási összeggel, amelyet az "ellopott autók" után akartak érvényesíteni.
A rossz színészi teljesítményért járó díjat az a csoport kapta, aki minden héten ugyanazon napon ugyanabban az órában ütközött véletlenül egymásba bérelt autóival, s a sors fintora miatt ugyanabban a kórházban kezeltette sérüléseit. Természetesen mindez szemet szúrt a biztosítási társaságok munkatársainak.
A legrosszabb külföldi termék kategóriában egy mexikói páros vitte el a Scam-ademy díjat, akik egy lopott, amerikai SUV-ot Mexikóban biztosítottak újra, s újból megpróbálták eljátszani a bűncselekményt, amellyel pénzhez juthattak volna.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A legrosszabb rendező díját az az idős úr kapta, aki 6 éven belül harmadszor jelentette be kárigényét ellopott nagy értékű, antik autói után. Mikor a biztosító szemlét tartott nála, a roncstelepén több lopott antik autót is találtak, többek között egy 14 éve eltűnt Corvettet, amely valaha egy híres NFL játékos birtokában van.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








