Az egészségügyi reform kapcsán sokakban felmerült a kérdés, hogy a nagyobb kockázati faktorokuk miatt (öregedés, betegség) lesz-e olyan biztosító, amely hajlandó velük szerződést kötni.
Az egészségügyi reform kapcsán sokakban felmerült a kérdés, hogy a nagyobb kockázati faktorokuk miatt (öregedés, betegség) lesz-e olyan biztosító, amely hajlandó velük szerződést kötni. A jogi környezet ezt a problémát már a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás esetében megoldotta, úgy, hogy a bitosítás megkötését mindkét fél számára kötelezővé tette. Tehát a biztosító hiába szeretné elkerülni a nagyobb kockázatú ügyfeleket, nem válogathat.
Az autótulajdonos, kampányidőszakban, a hazai biztosítók ajánlatait végigböngészve választhatja ki a neki legmegfelelőbbet, majd ajánlatot tesz a társaságnak, akinek a szerződést meg kell kötnie. Természetesen ebből az következik, hogy egy cég ügyfélportfoliójába magasabb kockázatú szerződések is mejelennek. A biztosítók ez ellen kétféle taktikát alkalmazhatnak. Az egyik ha a biztosítási időszak végén, a társaság és az ügyfél szabályosan, december harmincegyedikével szerződést bontanak. Ekkor a biztosítottnak egy évre mindeképpen más biztosítót kell keresnie, de ha ez az év letelik, nyugodtan visszatérhet előző biztosítójához. A másik megoldás, melyet a társaságok igen szívesen alkalmaznak, az az, hogy plusz szolgáltatásokat tesznek a szerződés mögé és ezzel egy magasabb szintre pozícionálják a terméket, ezáltal egy stabilabb és kockázatmentesebb ügyfélportfolio építhető.
A kiemelten kockázatos ügyfelek biztosításának problémáját az európai uniós tagállamok a hazaitól eltérően oldják meg; egyes országokban ezeket az ügyfeleket minden évben más biztosító vállalja. De előfordul az is, hogy külön intézményt létesítenek, amely természetesen a magasabb díjak ellenében foglalkozik a kiemelten kockázatos ügyfelekkel. Megoldásként még szóba jöhetne, akkár itthon is, hogy több biztosító együtt vállalja fel egy-egy ügyfél kockázatát.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében