2009-ben új hibriddel szeretne piacra lépni a Honda, mivel az Insight a várakozások alatt teljesít az értékesített darabszám tekintetében, miközben a nagy rivális Toyota Priusa meglehetősen jól fogy.
Az új modelltől éves szinten 200 ezer darabos forgalmat remélnek világszerte. A vállalat elnöke szerint kulcsfontosságú, hogy a vásárlók érezzék, hosszabb távon jobban járnak a hibridekkel, ehhez pedig a környezetbarát modellek árait alacsonyan kell tartani.
A vezető elmondása szerint a japán vállalat többek között Észak-Amerikában is szeretné növelni termelési kapacitását és 2010-re már éves szinten globálisan 4.5 millió darabot meghaladó értékesítéssel számol.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








