2009-ben új hibriddel szeretne piacra lépni a Honda, mivel az Insight a várakozások alatt teljesít az értékesített darabszám tekintetében, miközben a nagy rivális Toyota Priusa meglehetősen jól fogy.
Az új modelltől éves szinten 200 ezer darabos forgalmat remélnek világszerte. A vállalat elnöke szerint kulcsfontosságú, hogy a vásárlók érezzék, hosszabb távon jobban járnak a hibridekkel, ehhez pedig a környezetbarát modellek árait alacsonyan kell tartani.
A vezető elmondása szerint a japán vállalat többek között Észak-Amerikában is szeretné növelni termelési kapacitását és 2010-re már éves szinten globálisan 4.5 millió darabot meghaladó értékesítéssel számol.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








