A teljes tiltás helyett 90 százalékos szén-dioxid-kibocsátás‑csökkentést várna el a gyártóktól az Európai Tanács.
A Xiaomi a második negyedévben a vártnál magasabb bevételről számolt be, és első alkalommal tette közzé autóipari üzletágának eredményeit.
A Xiaomi a második negyedévben a vártnál magasabb bevételről számolt be, és első alkalommal tette közzé autóipari üzletágának eredményeit. A kínai technológiai vállalat bevétele 32 százalékkal 88,9 milliárd jüanra (12,5 milliárd dollár) emelkedett, felülmúlva az elemzői várakozásokat.
Az újonnan indított elektromos autó üzletág 6,2 milliárd jüan bevételt generált, 27 307 darab SU7 modell kiszállításával. Lu Weibing, a Xiaomi elnöke bizakodó az éves 120 000 darabos célkitűzés elérésével kapcsolatban. "Bízunk abban, hogy elérjük a 120 000 elektromos jármű leszállítására vonatkozó célunkat az év végéig" - nyilatkozta a Reuters szerint.
Az autóipari divízió egyelőre veszteséges, 1,8 milliárd jüan korrigált veszteséget könyvelt el a negyedévben. A vállalat azonban a termelés felfuttatásával javuló nyereségességre számít. A Xiaomi fő üzletága, az okostelefonok terén is jelentős növekedést ért el. Globális szállításai 27,4%-kal nőttek, elérve a 42,3 millió darabot, ami 14,8%-os piaci részesedést jelent. Kínában, a cég legnagyobb piacán, 16,5%-os növekedést regisztráltak.
A vállalat korrigált nettó nyeresége 6,18 milliárd jüan volt, meghaladva az elemzői becsléseket. Az eredmények tükrözik a globális okostelefon-piac fellendülését és a Xiaomi sikeres diverzifikációs stratégiáját az elektromos járművek piacán.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Címlapkép: Vu Hong, MTI/MTVA
Te mit gondolsz az önkiszolgáló kasszákról?
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatása arra keresi a választ, hogy Olvasóink hogyan és miként használják az önkiszolgáló kasszákat, milyen véleményük van az önkiszolgáló kasszákról, milyen előnyeit és hátrányait látják használatuknak. Fontos kiemelni, hogy a válaszadás önkéntes és név nélküli, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mentes mindenféle gazdasági és politikai szándéktól. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum felületén fogunk beszámolni. Kérdőívünk - jelen oldalt is beleértve - összesen 3 oldalból áll. Válaszait az utolsó oldalon a "Küldés" gombra kattintva rögzítheti. Kérünk, hogy töltsd ki a kérdőívet!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








