Elővarázsolhatod a mesterséges intelligencia rejtett funkcióid, ha megfogadod ezeket a tanácsokat.

Június 10-én mutatja be az Apple a legújabb szoftveres fejlesztéseit, az iOS 18-at, az iPadOS 18-at, a tvOS 18-at, a watchOS 11-et, a macOS 15-öt és a visionOS 2-t – írja az Index.
Hivatalosan is megerősítette az Apple, hogy idén június 10. és 14. között rendezik meg a Worldwide Developer Conference-t (WWDC). Az elsősorban programozóknak készített programsorozat az átlagfelhasználók számára azért lehet érdekes, mert a vállalat a nyitónapon leplezi le a legújabb szoftveres fejlesztéseit. 2024-ben az iOS 18-on, az iPadOS 18-on, a watchOS 11-en, a macOS 15-ön, valamint a tvOS 18 és a visionOS 2-n lesz a hangsúly.
A korábbi híresztelések szerint jelenleg az Apple is gőzerővel dolgozik azon, hogy az iOS-s legújabb verzióját telepakolja mesterségesintelligencia-alapú fejlesztésekkel, így minden bizonnyal ez lesz a 18-as verzió egyik legnagyobb újdonsága. Sajtóértesülések szerint az AI-fejlesztéseken túl a következő újdonságok kerülhettek bele az új verzióba:
- újratervezett kezdőképernyő;
- frissített kinézetű és szabadon rendezhető ikonok;
- új, visionOS-szerű dizájnelemek;
- új animációk;
- teljesen újratervezett, MI által támogatott Siri;
- MI-támogatás az Apple Musicban a személyre szabottabb ajánlások, válogatások és lejátszási listák létrehozásának érdekében;
- MI-támogatás a jegyzetekben;
- MI-támogatás a Safariban, a weboldalak tartalmának összegzése érdekében;
- újabb testreszabhatósági lehetőségek a zárképernyőn;
- további apróbb finomhangolások.

Érik a világbotrány: beigazolódott, amit már sejtettek a kínai DeepSeek mesterséges intelligenciáról
A dél-koreai adatvédelmi hatóság szerint a kínai DeepSeek mesterségesintelligencia-cég engedély nélkül továbbított felhasználói adatokat és MI-parancsokat más országokba.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


