Több fronton támadnak a szolgáltatók.

Hiába az előfizetők számának csökkenése, a legnagyobb streaming szolgáltató növelte a bevételeit.
Hamarosan elindul a Netflix azon csamogaja, amelyért hiába kell fizetni, reklámok is lesznek a tartalmak között - írja az Origo. A cég ezt a csomagot már korábban bejelentette, azonban azt most sem tudni, hogy mennyibe fog kerülni - persze olcsóbb lesz valamivel, mint a hagyományos csomagok, amelyek díjának kifizetésével kikerülhetjük a reklámokat.
A Netflixre rút idők járnak 2022-ben: az első negyedévben 200 ezer, a másikban ennek csaknem az ötszörösét, 970 ezer felhasználót veszítettek világszerte. Utóbbi furcsa módon még jó hír is volt a vállalat számára, mert a szakemberek és a cég felsővezetése is 2 milliós mínusszal számolt, így a negyedéves beszámoló után még nőtt is a cég értéke.
Tíz év után ismét megjelenhet Lakatos István Év Gyerekkönyve-díjas meseregénye, a Dobozváros!
A kutatók szerint az egyik ok, amiért az adakozás javíthatja a fizikai egészséget az az, hogy segít csökkenteni a stresszt és a feszültséget.
Egy vállalat sikeressége mérettől függetlenül több dolgon múlhat, azonban a sikeres marketing igazán erőssé teheti azt, válság esetén is.
Ezt mindenképp tudnod kell, mielőtt belevágsz egy start-up finanszírozásába, kezdő vállalkozóként.
-
Több mint 30 ezer tonna élelmiszert mentettek meg a kidobástól
Öt év alatt az élelmiszer-felesleg közel felét hasznosította a Tesco.
-
Fellendült a tőkebevonás a cégeknél
Túlélés, beruházás, felvásárlás – a Hiventures tőkével támogatja.
- Az alacsony vízállás miatt bezárni kényszerült egy kedvelt vízijátszótér
- Silvio Berlusconi a kitiltása után visszatérhet az olasz parlamentbe
- Németország olyan fegyvereket is ad Ukrajnának, amilyenek még neki sincsenek
- 12 évet is kaphat a miskolci gyilkos
- Komoly változások az M3-as metró közlekedésében
- Pedig megállíthatnánk az Alföld kiszáradását
Portfolio Future of Finance 2022
Energy Investment Forum 2022 - A MEKH szakmai támogatásával
Private Health Forum 2022


