Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
A technológia addiktív, ha nem tudatosan használják, nincs korlátok között, az káros - mondta Szűts Zoltán médiakutató az M1 aktuális csatorna csütörtök reggeli műsorában.
Szűts Zoltán szerint ilyen gyors technológiai fejlődés, mint most, még soha nem volt. Ráadásul sokan - például kereskedelmi célból - tesznek is azért, hogy az emberek a technológia függői legyenek.
A családban, iskolában beszélni kell arról, hogy a különböző eszközöket - például az okostelefonokat - mikor, hogyan illik használni - figyelmeztetett. Mint megjegyezte, ha távol levő szeretteinknek küldünk egy fotót, az jó. Ha viszont a szomszéd szobában lévőnek küldünk üzenetet, az káros.
Ha nem tudatosan használják a technológiát, személytelenné válhat az ünnep. Tudatos használattal viszont nagyban segíthető a kommunikáció, a társadalmi, családi kapcsolatok erősítése - vélekedett a médiakutató.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








