Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Mától a korábbi 42 helyett 70 közterületi parkolási társaság területén érhető el a mobiltelefonos parkolás, amelynek 810-es behívószáma 763-ra változott.
Az autósok a díjfizetést hét közterületi mobilparkolást kínáló szolgáltatón keresztül tudják elindítani. A három mobilszolgáltatón keresztül továbbra is elérhető a népszerű, mobilegyenleg terhére történő, SMS- és telefonhívás alapú, úgynevezett ad hoc mobilparkolás.
Miután a közös behívószám 763-ra változott, a korábbi, 810-es számot hívó autósok SMS-ben kapnak/kaptak értesítést arról, hogy a szolgáltatás ott már nem érhető el, és az ad hoc mobilparkolást a következő számon: 20/30/70 763 xxxx (változatlan parkolási zónaszám) indíthatják el.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlése szerint a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerhez nem csatlakozott szolgáltatók - ilyen például az EME Zrt. - a törvényi szabályozás szerint a továbbiakban nem nyújthatnak közterületi mobilparkolási szolgáltatást.
Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója közölte: amennyiben az ügyfelek nem az új behívószámon parkolnak, büntetés vár rájuk.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. azt tanácsolja az autósoknak, hogy a nemzetimobilfizetes.hu honlapon a viszonteladók menüpontot választva tájékozódjanak az egyes szolgáltatók - a három mobilcég, továbbá az Mpark, az Evopay és a Barion rendszert létrehozó Sense/Net Zrt., illetve az integrátor Nemzeti Mobilfizetési Zrt. - konkrét ajánlatairól. Ezek más-más megoldást kínálnak - eltérő költségen - intézményi flották részére is, alapvetően a mobiltelefon számlában jelenik meg a parkolási díj, de lehet bankkártyás feltöltést, sőt utólagos fizetést is választani.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








