Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Eddig 257 ezer magyar felhasználó töltötte le Android, iOS vagy Windows Phone operációs rendszert futtató mobiljára a MasterCard Mobile fizetési alkalmazást - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a kártyatársaság. Az alkalmazással jelenleg közel 150 internetes kereskedőnél lehet fizetni, 13 alapítvány részére lehet adományokat eljuttatni és számos országos szolgáltatónál tudnak számlát befizetni, illetve egyenleget feltölteni a felhasználók.
A szolgáltatás lényege, hogy az alkalmazásban egyszer elegendő regisztrálni a bankkártyát, így online vásárláskor vagy számlafizetéskor már nem kell újra és újra megadni a bankkártya adatait. Az idei év újdonsága, hogy a fizetési móddal hamarosan a 2014-es MasterCard Balaton Sound fesztiválra is lehet jegyet vásárolni a Sziget honlapján.
Magyarországon a MasterCard - az FHB Bankkal, a Magyar Telekommal, a Telenorral, és a Cellum-mal együttműködésben - Európában elsőként vezette be a MasterCard Mobile-t 2011-ben. Az alkalmazás használatához az okostelefonon túl csak egy bankkártyára van szükség, amit a felhasználó a programban regisztrál.
A fizetéskor nem kell megadni sem a kártyaszámot, sem a bankkártya biztonsági CVC vagy PIN kódját. A kártyabirtokos a telefonszámát, vagy kifejezetten a szolgáltatáshoz biztosított MasterCard Mobile azonosítóját adja meg fizetéskor, és a telefonjára érkező, a tranzakció adatait tartalmazó fizetési kérést egy hat számjegyű, alfanumerikus titkos kód megadásával (mPIN) hagyja jóvá. A telefon nem tárolja a tranzakció adatait.
"A MasterCard a Mobiltárca Szövetséggel együttműködésben már teszteli az NFC alapú fizetéseket is annak érdekében, hogy a jövőben gyorsan, biztonságosan és kényelmesen tudjunk fizetni a mobiltelefonnal az üzletek pénztárainál is." - mondta el Szetnics László, a MasterCard mobilfizetésért felelős régiós vezetője.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az alkalmazást már elfogadó kereskedők között megtaláljuk például a Shopline-t, a Netpincért, a Pizza.hu-t, a Bónusz Brigádot, a Shopline-t, az Interticket és Jegymester jegyirodákat, az eDigital-t, a Brands.hu-t valamint a Rádió Tele5 Taxit.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








