Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
A megújult Tippmixprón 2024-ben első ízben lehetett fogadni az Oscar-díj várományosaira. A játékosok több mint 20 jelölési kategória közül válogathattak, a legnagyobb érdeklődés természetesen a Legjobb film kategóriát övezte, amelynek nyertese az Oppenheimer volt.
Az előzetes várakozások szerint a 2024-es Oscar-díj átadón a nyár két slágerfilmje, a Barbie és az Oppenheimer volt a legtöbb díj várományosa, így a legnagyobb riválisok is egyben. Az Oscar-gála nyertese végül az Oppenheimer lett, amely 13 jelölésből hetet tudott begyűjteni, és szinte valamennyi főbb kategóriában diadalmaskodott. Többek között a Legjobb filmnek, a Legjobb rendezőnek, Legjobb férfi főszereplőnek és a Legjobb férfi mellékszereplőnek járó szobrot is ez az alkotás húzta be.
„A TippmixPro fogadóinak körében is az egyik legnépszerűbb választásnak bizonyult több kategóriában az Oppenheimer, hiszen a papírformának megfelelő volt Cillian Murphy és Robert Downey Jr. győzelme, valamint a Christopher Nolannek járó rendezői Oscar-díj” - mondta a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási vezetője. Horváth Zoltán hozzátette: a Cillian Murphy győzelméért járó 1,26-os odds is előrevetítette a színész sikerét, a Legjobb rendezőnek járó díjhoz társuló 1,04-es nyereményszorzó pedig már szinte a biztos esemény kategóriájába tartozott. A legnagyobb fogadói érdeklődés is ezeket a fő díjakat övezte (Legjobb film, Legjobb rendező, Legjobb férfi főszereplő, Legjobb női főszereplő), ugyanakkor számos technikai kategória is felkeltette játékosaink figyelmét – tette hozzá a sportfogadási vezető.
Az este szinte minden díjazottja az előzetesen esélyesnek tartott jelöltek közül került ki – az Oppenheimer győzelme a főbb kategóriákban szinte borítékolható volt. A legnagyobb küzdelem talán a Legjobb női főszereplőnek járó kategóriában volt: a díjat végül Emma Stone vihette haza, pedig a jelöltek kihirdetését követően még Lily Gladstone, a Megfojtott virágok színésznője volt az esélyesebb a győzelemre. Egy Tippmixpro-játékosunk remekül ráérzett erre, valamint a további kategóriák győzteseire is, így 5 000 forinttal megjátszott, csak Oscar-díjazottakra építő szelvénye végül 318 906 forintos számlagyarapodást eredményezett számára.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Szerencsejáték Zrt. tavaly élesítette megújult sportfogadási oldalát, a TippmixPro-t, amely számos új funkcióval várja a játékosokat.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.









