Holtan találták Rob Reiner színész-rendezőt és feleségét, Michele Reinert Los Angeles-i otthonukban, a rendőrség szerint gyilkosság áldozatává váltak.
Az elmúlt hónapokban a magyar mozikban szinte mindenki csak az Avatar: A víz útja-ra volt kíváncsi. A trónról végül két héttel ezelőtt, a Magic Mike trilógia utolsó része taszította le, azonban Az utolsó táncnak sem volt hosszú a királysága. Múlthéten ugyanis A Hangya és a Darázs: Kvantumánia lett az első. Mutatjuk, hogy ezt sikerült-e ezen a héten is tartania a Marvel legújabb dobásának, illetve, hogy melyik 10 filmre voltak a magyar nézők a leginkább az elmúlt egy hétben.
Az utolsó, csütörtöktől szerdáig tartó mozis műsorhéten február 22 és március 1 között a legtöbb jegyet A Hangya és Darás: Kvantumániára váltották az emberek ezen a héten is a Filmforgalamzók Egyesületének adatai szerint. Ezzel az Marvel legújabb filmje ismételten legyőzte nemcsak az Avatar második részét, de a Magic Mike utolsó táncát is, ami ezen a héten mindössze a dobogó harmadik helyéig jutott.
Az elmúlt egy héten, a múlthéthez hasonlóan a Hangya és Darázs harmadik részére voltak a leginkább kíváncsiak a magyar nézők: 30495-en váltottak rá jegyet összesen, amivel több mint 64 millió forintot hagytak a mozik kasszáiban. A második helyre viszont egy nagy meglepetés érkezett a Kokainmedve képében. A filmre 27629 magyar volt kíváncsi, akik összesen 55 millió forintot fizettek a jegyekért. Ezzel a harmadik helyre került a Magic Mike: Az utolsó tánc, amire 28,7 millió forintértékben váltott jegyet 14492 néző.
Az elmúlt hónapok nagy kedvence, az Avatar: A víz útja a negyedik lett a bevétel alapján az elmúlt héten: 10241-en fizettek érte, összesen 25 millió forint értékben. Érdekesség azonban, hogy még mindig a top 5-ben van a 12 hete bemutatott Csizmás, a kandúr: Az utolsó kívánság, ami alig maradt el bevétel szempontjából az Avatartól. 11060 filmrajongó hagyott ott a pénztáraknál közel 21,5 millió forintot. Ezzel a hatodik helyre került ezzel A gép, ami 16,5 millió forintnyi bevételt hozott és 7519-en látták.
Az ember, akit Ottónak hívnak lett a hetedik, miután 6868 ember volt rá kíváncsi és közel 14,5 millió forintot hozott a magyar moziknak. Nem sokkal van tőle lemaradva a nyolcadik helyezett, a múlthéten bemutatott az Eltűnt: 5443-an váltottak rá jegyet, amivel 11 millió forintos bevétellel nyitott a mozikban. Kilencedik lett a héten Guy Ritchie filmje, a Fortune hadművelet – A nagy átverés, ami 10 millió forint bevételt termelt, hála a 4674 nézőjének. Utolsó lett ezzel az egy hónappal ezelőtt bemutatott Asterix és Obelix: A Középső Birodalom. A vígjátékra 3920-an voltak kíváncsiak, amivel közel 8 millió forintot hozott.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








