A repülő autók, amelyek hosszú ideje a sci-fi filmek kedvelt elemei, valósággá válnak, miután egy szlovák cég eladat a technológiáját egy kínai vállalatnak.
Az elmúlt hónapokban a magyar mozikban szinte mindenki csak az Avatar: A víz útja-ra volt kíváncsi. A trónról végül két héttel ezelőtt, a Magic Mike trilógia utolsó része taszította le, azonban Az utolsó táncnak sem volt hosszú a királysága. Múlthéten ugyanis A Hangya és a Darázs: Kvantumánia lett az első. Mutatjuk, hogy ezt sikerült-e ezen a héten is tartania a Marvel legújabb dobásának, illetve, hogy melyik 10 filmre voltak a magyar nézők a leginkább az elmúlt egy hétben.
Az utolsó, csütörtöktől szerdáig tartó mozis műsorhéten február 22 és március 1 között a legtöbb jegyet A Hangya és Darás: Kvantumániára váltották az emberek ezen a héten is a Filmforgalamzók Egyesületének adatai szerint. Ezzel az Marvel legújabb filmje ismételten legyőzte nemcsak az Avatar második részét, de a Magic Mike utolsó táncát is, ami ezen a héten mindössze a dobogó harmadik helyéig jutott.
Az elmúlt egy héten, a múlthéthez hasonlóan a Hangya és Darázs harmadik részére voltak a leginkább kíváncsiak a magyar nézők: 30495-en váltottak rá jegyet összesen, amivel több mint 64 millió forintot hagytak a mozik kasszáiban. A második helyre viszont egy nagy meglepetés érkezett a Kokainmedve képében. A filmre 27629 magyar volt kíváncsi, akik összesen 55 millió forintot fizettek a jegyekért. Ezzel a harmadik helyre került a Magic Mike: Az utolsó tánc, amire 28,7 millió forintértékben váltott jegyet 14492 néző.
Az elmúlt hónapok nagy kedvence, az Avatar: A víz útja a negyedik lett a bevétel alapján az elmúlt héten: 10241-en fizettek érte, összesen 25 millió forint értékben. Érdekesség azonban, hogy még mindig a top 5-ben van a 12 hete bemutatott Csizmás, a kandúr: Az utolsó kívánság, ami alig maradt el bevétel szempontjából az Avatartól. 11060 filmrajongó hagyott ott a pénztáraknál közel 21,5 millió forintot. Ezzel a hatodik helyre került ezzel A gép, ami 16,5 millió forintnyi bevételt hozott és 7519-en látták.
Az ember, akit Ottónak hívnak lett a hetedik, miután 6868 ember volt rá kíváncsi és közel 14,5 millió forintot hozott a magyar moziknak. Nem sokkal van tőle lemaradva a nyolcadik helyezett, a múlthéten bemutatott az Eltűnt: 5443-an váltottak rá jegyet, amivel 11 millió forintos bevétellel nyitott a mozikban. Kilencedik lett a héten Guy Ritchie filmje, a Fortune hadművelet – A nagy átverés, ami 10 millió forint bevételt termelt, hála a 4674 nézőjének. Utolsó lett ezzel az egy hónappal ezelőtt bemutatott Asterix és Obelix: A Középső Birodalom. A vígjátékra 3920-an voltak kíváncsiak, amivel közel 8 millió forintot hozott.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Újabb drámai részletek a németországi buszbaleset ügyében
- Itt a pápa húsvéti szertartásainak menetrendje
- MBH Bank: 345,3 milliárd forint korrigált adózás előtti eredmény 2023-ban
- Megemelik a kecskeméti Mercedes-gyár dolgozóinak a fizetését
- Halálra gázolták a Magyar Közút egyik munkatársát
- Kerülje el az M1-est ha a fővárosba tart!