A Burger King 300 millió dolláros beruházással folytatja az éttermeinek modernizálását.
Nem rendez idén a főváros karácsonyi vásárt Budapesten - közölte Faix Csaba, a Budapest Brand vezetője. Mint kiemelte, nem üzleti ok, hanem az V. kerület döntése miatt nem rendezi meg a Főváros nonprofit cége a vásárt, melynek megvalósítása több mint 100 millió forintba kerül.
Idén a főváros nem rendez karácsonyi vásárt, mert már nincs elég idő a rendezvény előkészítésére – mondta Faix Csaba, a Budapest Brand vezetője az ATV-nek. A vásárt tavaly megrendező, fővárosi nonprofit cég, a Budapest Brand korábban tárgyalásokat kezdett a Belvárossal.
Azonban a partneri egyeztetés végül nem vezetett sikerre, mivel a Budapest Brand csak két évre szóló együttműködés esetén tudta volna a vásár szervezését elvállalni.
Miután az állam elvette a Fővárostól a Vörösmarty tér tulajdonjogát, a Budapest Brand még július végén megkereste az V. kerületi Önkormányzatot, hogy az elmúlt több, mint 20 évhez hasonlóan idén is szívesen megrendezi a vásárt. Erre a megkeresésre szeptember elejéig nem kapott választ, az ekkor újraindult egyeztetések után pedig az V. kerület úgy döntött, hogy másnak ad lehetőséget a vásár megszervezésére. Ezt a Budapest Brand kifejezetten sajnálja, mert az infláció és a gazdasági helyzet miatt mi már májusban ártárgyalásokat kezdtünk a vásár építőivel és szolgáltatóival, hogy a látogatók terheit csökkentsük és a többség számára elérhetővé tegyük a vásárt. Ez biztosította volna, hogy a tavalyi megszokott színvonalon és időben, transzparens módon megvalósulhasson a vásár. A Budapest Brand szokásaihoz híven pályázaton választotta volna ki a kiállító kézműveseket és vendéglátósokat is. Erre most már idő hiányában aligha kerülhet sor
- közölte Faix Csaba. Kiemelte, nem üzleti ok, hanem az V. kerület döntése miatt nem rendezi meg a Főváros nonprofit cége a vásárt, melynek megvalósítása több mint 100 millió forintba kerül.
Ide utaztatja gyerekeit nyáron a magyar elit: akár 55 millió forintba is kerülhet a nyári szórakozás
A nyári szünidő közeledtével szülők tízezrei keresnek nyári programokat és táborokat a gyerekeiknek.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.