A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
Szétoszthatják a magyar lottónyertes pénzét: ketyeg az óra, így lehet majd jelentkezni rá
Kevesebb mint 1 hete van jelentkezni annak az ismeretlen játékosnak, aki bár megnyerte a Jokerért járó több mint 102 millió forintot, de ezidáig nem váltotta be a nyertes szelvényt. Amennyiben szeptember 9-én 23:59-ig nem kerül átvételre az összeg, a Szerencsejáték Zrt. – a játék részvételi szabályzata alapján - ebből az összegből külön akciókat szervez, illetve a már meglévő nyereményalapokat egészíti ki annak érdekében, hogy visszajuttassa a játékosokhoz a fel nem vett nyereményt.
Két hét halmozódás után 102.773.620 forintot nyert egy szerencsés játékos a Joker játékon. A 23. játékhéten elvitt nyereményért a mai napig nem jelentkezett senki. Most ez még megtehető, de már csak 4 nap áll a rendelkezésére, hogy beváltsa a nyertes szelvényt.
Ebben az évben ez már a második ilyen eset: legutóbb februárban nyert valaki közel 150 millió forintot, azonban a rendelkezésre álló 90 nap alatt nem jelentkezett nyereményéért, így a játék részvételi szabályzata alapján a társaság júliusban és augusztusban külön akciókat szervezett, illetve kiegészítette a már meglévő nyereményalapokat, hogy így juttassa vissza a játékosokhoz a fel nem vett összeget.
A társaság közlemény formájában üzeni játékosainak és egyúttal a szóban forgó nyertesnek: nagyon fontos, hogy őrizzük meg a szelvényeinket és számhúzás után minden esetben ellenőrizzük. Ez a nyeremény most még felvehető, de szeptember 9. 23:59 után már biztosan más játékos örülhet majd neki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








