Egyesítette erőit két hazai ingatlaniroda, mostantól keresztértékesítés is lesz náluk a lakások és házak terén.
Március 24-én két csatorna is átalakul az Antenna Group magyarországi portfóliójában: az AXN, a VIASAT3 és a VIASAT6 a megszokottak szerint, a Sony Max viszont VIASAT2, míg a Sony Movie Channel VIASAT FILM néven lesz majd elérhető. Az új csatornák a szolgáltató közlése szerint hasonlóan "színes tartalmakkal" szórakoztatják" majd nézőiket, mint elődeik.
A SONY MAX helyére érkező VIASAT2 az Antenna Group szándékai szerint friss, fiatalos tévécsatorna lesz, ami leginkább a női közönséget lesz hivatott kiszolgálni különleges tartalmakkal. A nemzetközi felhozatalban a romantikus vígjátékok és főzőműsorok mellett új dráma- és bűnügyi sorozatok, valamint valóságshowk várják a nézőket.
A Sony Movie Channelt felváltó VIASAT FILM nevéhez hűen marad a filmes vonalnál: a csatorna a világ legnagyobb stúdióinak kasszasikereivel, klasszikus és kultikus filmekkel igyekszik majd bevonzani a nézőket, de tematikus hetekkel és filmmaratonokkal is próbálja majd színesíteni kínálatát.
A két csatorna átalakulásával erősítjük az Antenna Group teljes hazai portfólióját és a VIASAT-családot, amely szinte minden műfajban magas színvonalú tartalmakat nyújt a nézőknek, legyen szó nemzetközi sikersorozatokról, filmekről és valóságshowkról vagy hazai tartalmakról. A VIASAT2 és a VIASAT FILM bevezetése mellett fejlesztjük a VIASAT3 és VIASAT6 kínálatát is, amiben nagy szerepe lesz a saját gyártású tartalmaknak. Ennek részeként különleges jubileumi évaddal tér vissza az Észbontók is, amely számos meglepetést tartogat majd a műsor rajongóinak
– mondta Benda Gergely, az Antenna Entertainment ügyvezető igazgatója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó